کاپیتان پیشین پرسپولیس گفت: هواداران نتایج پرسپولیس را به بزرگی خودشان ببخشند و برای حمایت از تیم به ورزشگاه بیایند.
به گزارش  خبرگزاری تسنیم‌،کریم باقری در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بازی با النصر اهمیت بسیار زیادی دارد و پیروزی در این بازی مسیر صعود پرسپولیس را هموار می کند و ما به این پیروزی نیاز جدی داریم.

وی ادامه داد: می دانم هواداران ناراحت هستند و آنها را درک می‌کنم. نتایج خوب نبود و اتفاقات زیادی هم روی داده و همه اینها شرایط را برای هواداران سخت کرده است ولی از آنها می خواهم به بزرگی خودشان این مسائل را ببخشند. شرایط خیلی حساس شده است و اکنون که با رایزنی نژادفلاح بلیت‌ها رایگان شده، فرصت خوبی است که با تماشاگران زیاد به تغییر این شرایط کمک شود و از هواداران می‌خواهم به بهترین شکل از تیم حمایت کنند.

باقری خاطرنشان کرد: پیروزی در این بازی از نان شب هم واجب‌تر است. بسیاری اتفاقات و حاشیه ها را از بین می برد و برای ادامه لیگ و آسیا شرایط و روحیه جدیدی ایجاد می‌کند. من خودم سال‌ها بازیکن پرسپولیس بوده‌ام و دیده‌ام در چنین مواقعی وقتی  تماشاگران می‌آیند و حمایت می‌کنند چه حس و حالی در تیم ایجاد می‌شود. روحیه و انگیزه بازیکنان صد چندان می‌شود. من شک ندارم برای این بازی تماشاگران زیادی می‌آیند تا از تیم محبوب خود حمایت کنند.

وی گفت: قصد ندارم درباره حاشیه ها صحبت کنم ولی امیدوارم با حضور هواداران در ورزشگاه و موفقیت در این بازی تیم کار را با آرامش دنبال کند و امیدوارم  ادامه فصل با اتفاقات خوبی همراه شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.