سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: درست است که سپاهان مقابل ما ۱۰ نفره بود اما همین تیم در دربی اصفهان در شرایطی مشابه بازی را واگذار نکرد.
مهدی تارتار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص پیروزی تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: بازیکنان صبا در این بازی کار بزرگی انجام دادند و توانستند تیمی را شکست دهند که در چند سال اخیر همواره از مدعیان اصلی قهرمانی بوده و از مهره‌های خیلی خوب و کادرفنی کار بلدی بهره می‌برد.

وی با تأکید بر اینکه اتفاقات در این مسابقه به نفع تیم صبا رقم خورد، ادامه داد: مصدومیت زودهنگام هادی عقیلی و اخراج رحمان احمدی در پیروزی ما بی‌تأثیر نبود اما همین تیم سپاهان در دربی اصفهان با و جود اینکه زمان زیادی را ۱۰ نفره بازی کرد اما مغلوب نشد. لازم می‌دانم یک خسته نباشید به شاگردانم بگویم و این پیروزی شیرین را به هودارانی تقدیم می‌کنم که برای حمایت تیم به ورزشگاه آمده بودند.

تارتار در پاسخ به این پرسش که اتفاقات حاشیه‌ای پیرامون تیمش که در سال جدید رقم خورد چقدر در این بأزی تاثیرگذار بود، خاطر نشان کرد: حتماً اهالی فوتبال اطلاع دارند که بازیکنان تیم ما در سال جدید قصد نداشتند در تمرینات حاضر شوند، چرا که باشگاه نتوانسته بود شب عید به آنها پرداختی داشته باشد و همین مسئله باعث شد ما نتوانیم آن طور که باید دور جدید تمرینات خود را در سال جدید آغاز کنیم. این موضوع تأثیر منفی در تیم ما داشت به طوری که بازیکنان در نیمه اول بازی با سپاهان با مشکل بدنی مواجه شده بودند و با شروع نیمه دوم شرایط بهتر شد و در این نیمه خیلی بهتر و روان‌تر بازی کردیم.

سرمربی صبای‌ قم در این‌باره خاطرنشان کرد: پرداخت ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان اتفاق مثبتی بود که قبل از بازی با سپاهان در تیم ما رخ داد و از نظر روحی کمک زیادی به تیم شد. مسئولان باشگاه قول داده‌اند تا پایان این ماه ۱۰ درصد دیگر از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند تا انشاءالله شرایط بهتر شود. بازیکنان ما با تمام سختی‌هایی که بوده همواره بهترین عملکرد را داشته و طوری کار کرده‌اند که تیم از رده هشتم به پایین‌تر نیامده است و حالا ما از مسئولان استان انتظار داریم اهمیت بیشتری به تیم داده و به مشکلات رسیدگی کنند.

تارتار افزود: صبا تیم باشخصیتی است و سابقه دو فصل حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد. مطمئن باشید اگر تیم صبا بیشتر حمایت شود می‌تواند در سال‌های آینده برای کسب سهمیه بجنگد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی قصد دارد از بازیکنان جوان صبا طبق وعده خودش استفاده کند، تصریح کرد: ما چنین قصدی را داریم اما در بازی با سپاهان نمی‌توانستیم ریسک کنیم و بازیکنان کم‌تجربه را به میدان بفرستیم. ما در بازی قبل مقابل استقلال خوزستان سه امتیاز را از دست داده بودیم و باید در دیدار با سپاهان آن را جبران می‌کردیم.

سرمربی صبای قم در ادامه عنوان کرد: با توجه به امتیازات خوبی که جمع کرده‌ایم دیگر خطر سقوط تیم ما را تهدید نمی‌کند و از این‌رو در بازی‌های آینده می‌توانیم از بازیکنان جوان خود بیشتر استفاده کرده و در کل نفراتی را به میدان بفرستیم که از انگیزه بیشتری برخوردار هستند.

تارتار با بیان اینکه لیگ برای صبا تمام نشده است، افزود: ما اصلاً به این فکر نمی‌کنیم، چون در خطر سقوط نیستیم پس لیگ برای ما تمام شده است. همانطور که توانستیم با یک بازی خوب سپاهان را که یک تیم مدعی است، شکست دهیم، حالا این تیم از ما انتظار دارد مقابل دیگر مدعیان هم اینچنین خوب و با انگیزه ظاهر شویم و حتماً هم همینطور خواهد شد. مطمئنا در بازی‌های آینده با تیم‌هایی دیدار خواهیم کرد که در خطر سقوط بوده یا مدعی قهرمانی و کسب سهمیه هستند. این بدان معناست که این بازی‌ها سرنوشت‌ساز هستند و باید با تمام وجودمان به میدان برویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.