کاپیتان باواریایی‌ها می‌خواهد در شرایطی با فوتبال وداع کند که پپ گواردیولا همچنان سرمربی این تیم باشد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیلیپ لام که پس از قهرمانی ژرمن‌ها در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از تیم ملی فوتبال آلمان خداحافظی کرد در گفت‌و‌گو با شماره امروز (پنجشنبه) روزنامه «Münchner Merkur» با ابراز علاقه از تمدید قرارداد سرمربی ۴۳ ساله بایرن مونیخ یاد کرد و گفت: گواردیولا مربی بزرگی است و مایلم در سال ۲۰۱۸ و با حضور او در بایرن مونیخ بازنشسته شوم.

قرارداد سه ساله پپ گواردیولا با بایرن مونیخ در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۶ به پایان خواهد رسید ولی سران این باشگاه آلمانی برای تمدید قرارداد این مربی اسپانیایی ابراز علاقه کرده‌اند.

لام ۳۱ ساله با اشاره به اینکه ماندن گواردیولا به این بازیکن و باشگاه بایرن مونیخ بستگی ندارد و خود این مربی اسپانیایی است که در نهایت باید در خصوص ماندن یا نماندنش تصمیم‌گیری کند، تصریح کرد: سال ۲۰۱۸ را برای خداحافظی‌ام در نظر گرفته‌ام ولی پیش از آن هر اتفاقی هم ممکن است، رخ دهد. با این حال کسانی که مرا می‌شناسند می‌دانند آدمی نیستم که تصمیمی بگیرم و بعد ابراز پشیمانی کنم.

مدافع - هافبک سرخپوشان مونیخی در پایان در خصوص تغییر نسل در بایرن مونیخ هم اظهار داشت: چندین بازیکن از نسل ما در آینده‌ای نزدیک بایرن مونیخ را ترک خواهند کرد و باید از جایگزینی و پرورش بازیکنان جدید اطمینان حاصل پیدا کنیم. البته در این راه کار ساده‌ای در پیش نخواهیم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.