مربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: جواز حضور در رقابت های جام جهانی برای ما اهمیت داشت هر چند که مستحق قهرمانی در آسیا بودیم.
عباس هاشم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در خصوص صعود تیم ملی فوتبال ساحلی در رقابت‌های جام جهانی پرتغال اظهار داشت: وقتی کادر فنی و بازیکنان خبر درگذشت دو خبرنگار ایران را شنیدند بسیار متاثر شدند. ما حق‌مان قهرمانی در رقابت‌های آسیایی بود اما به هر حال فوتبال است و هر تیمی که از اشتباهات حریف بیشتر استفاده کند برنده مسابقه خواهد بود. در دیدار مقابل ژاپن هم ما بدشانسی آوردیم و نتوانستیم راهی فینال شویم هر چند که بازی را خوب شروع کردیم اما در ادامه روز بازی بازیکنان ما نبود و احمدزاده که بهترین بازیکن ما در این دوره از رقابت‌ها بود پنالتی را از دست داد و چند اشتباه کوچک دیگر هم داشتیم که سبب شد مقابل این تیم شکست بخوریم.

وی در مورد قضاوت داور تصریح کرد: داور در چند صحنه مراعات بازیکنان ژاپن را کرد. در یک صحنه باید یکی از بازیکنان آنها اخراج می‌شد و در ثانیه‌های پایانی هم یک پنالتی صد در صد هم برای ما نگرفت اما در هر صورت ما باید کار را در زمین تمام می‌کردیم که این اتفاق نیفتاد.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی در مورد اینکه آیا از کسب عنوان سومی در این دوره از رقابت‌ها راضی است، تصریح کرد: آن چیزی که برای ما مهم بود جواز حضور در جام جهانی بود. ما از لحاظ سخت‌افزاری ضعیف هستیم. در این دوره از مسابقات دیدیم تمامی تیم‌ها پیشرفت کردند و در حال این هستند که شرایط را بهتر کنند. ما هم باید از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان بیشتر کار کنیم و به حمایت‌های بیشتری نیاز داریم. بازیکنان فوتبال ساحلی با پاهای برهنه هر سال پرچم ایران را به اهتزاز درمی‌آورند و جا دارد که از آنها حمایت بیشتری انجام شود.

هاشم‌پور تاکید کرد: ما در این دوره از مسابقات دو بازیکن جوان را برای اولین بار به میدان فرستادیم که عملکرد بسیار خوبی داشتند. محمد مرادی با ۱۸ سال سن توانست ۳ گل به ثمر برساند که جوان‌ترین بازیکن این دوره از مسابقات هم به شمار می‌رفت. امیدوارم که بتوانیم در ادامه مسابقات هم و در جام جهانی حضور قدرتمندی داشته باشیم. البته این موضوع نیاز به حمایت بیشتر مسئولان دارد تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. مسئولان باید بازیکنان را شارژ کنند تا آنها بدون دغدغه در مسابقات حاضر شوند.

وی در خصوص اینکه مسئولان ایران برای این موفقیت پاداشی را در نظر گرفتند یا خیر، گفت: هنوز به ما اطلاعی ندادند اما قاعدتا باید پاداشی را برای این مسابقات در نظر بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.