مدافع - هافبک تیم فوتبال امید کشورمان سرمربی این تیم را یک مربی باشخصیت و از نظر فنی قوی توصیف کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، یوسف وکیا در خصوص دومین برد تیم فوتبال امید ایران در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ اظهار داشت: خدا را شکر که این بازی را هم بردیم. فکر می‌کنم فلسطین تیم خوب و جنگنده‌ای بود و در نیمه اول تمام راه‌های گلزنی ما را بسته بود اما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که کادر فنی بین دو نیمه انجام داده بود توانستیم سه بار دروازه آنها را باز کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: من اعتقاد دارم که هیچ تیمی ضعیف نیست و از روی نام نمی‌شود تیمی را برنده یا بازنده دانست و باخت و برد فقط در زمین فوتبال رخ می‌دهد. 

از زمانی که محمد خاکپور هدایت تیم امید را به دست گرفته تا بازی مقابل فلسطین، این تیم هیچ باختی را چه در بازی‌های دوستانه و چه در بازی‌های رسمی نداشته است. وکیا در این خصوص تصریح کرد: آقای خاکپور بسیار باشخصیت و از نظر فنی قوی است. ایشان همیشه در تمرینات به ما می‌گوید٬ من از باختن بدم می‌آید و شما باید همیشه و در همه بازی‌ها برنده باشید.

مدافع - هافبک راست تیم فوتبال امید کشورمان تأکید کرد: من فکر می‌کنم بازیکنان تیم امید هم مانند سر مربی‌شان دیگر از باخت بدشان آمده و به این باور رسیده‌اند که می‌شود در همه مسابقات پیروز شد.

وکیا همچنین اعتقاد دارد تیم امید می‌تواند در مسابقات المپیک ریو حضور پیدا کند. او در این باره گفت: اول با همت خودمان و سپس با دعای مردم انشاءالله به هدفی که داریم می‌رسیم. خدا را شکر همه بچه‌ها تجربه دارند و بیشتر آنها در تیم‌های باشگاهی خود فیکس بازی می‌کنند. امیدوارم با بدشانسی مواجه نشویم و بتوانیم در المپیک ریو حضور داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.