بال هلندی تیم فوتبال بایرن مونیخ دچار مصدومیتی شدید شده که او را مدت‌ها از همراهی باواریایی‌ها محروم می‌کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته علاوه بر قبول شکست خانگی ۲ بر صفر برابر مونشن‌گلادباخ یک ضربه دیگر هم خورد که آن مصدومیت آرین روبن و احتمال غیبت چند هفته‌ای او است.

روبن در دقیقه ۲۴ بازی که دومین شکست فصل بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا را رقم زد پس از برخوردی شدید با تونی یانتشکه، بازیکن مونشن‌گلادباخ از ناحیه شکم دچار پارگی رباط شد، مصدومیتی که طبق اعلام سایت باشگاه او را چندین هفته از میادین دور نگه خواهد داشت.

روبن در حالی از همراهی باواریایی‌ها محروم می‌شود که همین هفته گذشته به تازگی به تمرینات تیم بازگشته بود چرا که در بازی تیمش برابر شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه کمر مصدوم شده بود.

غیبت روبن اگرچه ممکن است تأثیری در شانس قهرمانی بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا نگذارد و اما نبود او در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند ضربه سنگینی برای شاگردان پپ گواردیولا باشد که شانس آنها را برای پیروزی مقابل پورتو و صعود به مرحله نیمه نهایی کاهش می‌دهد. بازی رفت باواریایی‌ها و پورتو در تاریخ ۲۶ فروردین برگزار می‌شود.

طبق گزارش‌ها روبن مدت‌ها خانه‌نشین خواهد شد و در این مدت قادر به همراهی تیم ملی هلند در بازی‌ هفته آینده نارنجی‌پوشان برابر ترکیه در انتخابی یورو ۲۰۱۶ و دیدار دوستانه برابر اسپانیا نخواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.