سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با ابراز رضایت از پیروزی تیمش در دومین ال‌کلاسیکوی فصل تمجید ویژه‌ای از زننده گل پیروزی‌بخش کاتالان‌ها در این بازی کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، شاگردان لوئیس انریکه بامداد امروز (دوشنبه) موفق شدند رقیب دیرینه خود، رئال مادرید را در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه ۲ بر یک شکست دهند تا ضمن جبران شکست ال‌کلاسیکوی نیم فصل نخست، حاشیه امنیت‌شان را در صدر جدول رده‌بندی لالیگا به ۴ امتیاز افزایش دهند.

گل دوم این بازی را لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای آبی و اناری‌پوشان به ثمر رساند، بازیکنی که تابستان سال گذشته در ازای ۸۸ میلیون یورو از لیورپول به بارسا منتقل شد و در چند ماه اول حضورش در نیوکمپ به دلیل کم بودن آمار گلزنی‌اش به شدت مورد انتقاد واقع شد.

او اما در عرض ۲ هفته ۲ گل بسیار مهم برای بارسلونا به ثمر رساند که اولی در بازی برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا بود و دیگری در ال‌کلاسیکوی دوم فصل. همین موضوع دلیل برای دفاع انریکه از مهاجم پیشین لیورپول بود.

انریکه اظهار داشت: سوارز عملکردی سطح بالا را ارائه کرد. او به شیوه‌ای گلش را به ثمر رساند که انجام آن از عهده تعداد معدودی از بازیکنان برمی‌آید و به این همین دلیل بود که ما با او قرارداد بستیم و آن پول را برایش خریدش پرداختیم. از تعهد او نسبت به تیم و کارهایی که برای ما انجام می‌دهد راضی هستیم.

انریکه در ادامه به تمجید عملکرد دروازه‌بان تیمش کلودیو براوو که چند موقعیت گلزنی را از رئالی‌ها گرفت پرداخت هر چند او این را هم گفت که در سنگر کهکشانی‌ها نیز رئال مادرید کم کاری نکرده است.

وی ادامه داد: ما دروازه‌بانانی داریم که می‌توانند واکنش‌هایی فوق‌العاده انجام دهند و گهگاه خوش بدرخشند. براوو، مارک آندره تراشتگن و جوردی ماسیپ ۳  دروازه‌بانی هستند که می‌توانند در بالاتری سطح کار کنند. در این بازی براوو واکنش‌های خوبی انجام داد اما کاسیاس هم کارش را خوب انجام داد.

بارسلونا با پیروزی در ال‌کلاسیکو فاصله‌اش را با رئال مادرید رده دومی به ۴ امتیاز افزایش داد و این در حالی است که ۱۰ هفته دیگر به پایان فصل باقی مانده است با این حال انریکه ۴۴ ساله تأکید کرد که تیمش هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.

انریکه عنوان کرد: رقابت میان ۲ تیم از بهترین تیم‌های دنیا بسیار شدید است و پیروزی که در این نبرد کسب کردیم واقعاً لذت‌بخش بود. اینکه توانستیم رقیب قدیمی‌‌مان را شکست دهیم خوب بود و حالا می‌توانیم از کارمان لذت ببریم اما این نتیجه سرنوشت لیگ را مشخص نخواهد کرد. هنوز بازی‌های مهمی در لیگ داریم که در هر یک از آنها ممکن است امتیاز از دست بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.