کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال پنافیل به دلیل کسب نتایج ضعیف از این تیم اخراج شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پنافیل در این فصل لیگ برتر پرتغال نتوانسته نتایج درخوری بگیرد و پس از گذشت ۲۵ هفته با ۱۶ امتیاز در قعر جدول لیگ ۱۸ تیمی این کشور قرار دارد.

مسئولان این باشگاه پس از شکست ۲ بر صفر پنافیل مقابل ریوآوه در دیدار خانگی تصمیم به اخراج سرمربی‌شان گرفتند و روی کوئینتا جای خود را به کارلوس بریتو داد.

رسانه‌های پرتغالی در خصوص این جابجایی نوشته‌اند که بریتو برای حفظ پنافیل در لیگ برتر به این تیم آمده است و از روز گذشته (سه‌شنبه) کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد. وی پس از حضورش در پنافیل گفت: حفظ پنافیل در لیگ کار بسیار دشواری است اما من تمام تلاشم را برای انجام این کار خواهم کرد و کار غیر ممکنی نیست.

بریتو حدود ۲ سال و نیم بدون تیم بوده و آخرین بار در سال ۲۰۱۲ در تیم ریوآوه مربیگری کرده است: من از مسئولان پنافیل تشکر می‌کنم که این فرصت را به من دادند و کار آنها به این معناست که به من اعتقاد دارند. شاید شرایط برای من که دو سال و نیم از مربیگری دور بودم به نظر ساده باشد اما من با اشتیاق و انگیزه زیادی به اینجا آمده‌ام.

کارلوس بریتو را در پنافیل لوسیو پریرا، نونو آمریا و گوستاو سرکواِیرا کمک خواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.