سرمربی ۶۵ ساله توپچی‌های لندن بدشانسی را عامل اصلی حذف شاگردانش توسط موناکو و حذف در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دانست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرسن ونگر که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) با وجود پیروزی ۲ بر صفر در خانه موناکو و تساوی ۳ بر ۳ در مجموع دو دیدار رفت‌و‌برگشت به خاطر گل‌خورده بیشتر در خانه‌اش از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازماند، اظهار داشت: آرسنال در این بازی عملکرد کافی و لازم را ارائه داد ولی کارمان برای جبران شکست بازی رفت دشوار بود. ما در نیمه دوم می‌توانستیم شرایط را کاملاً به سود خود کنیم ولی موقعیت‌های زیادی را به هدر دادیم.

وی در ادامه افزود: موناکو عملکرد کافی برای صعود به دور بعد را داشت. به هر حال ما توسط تیمی شکست خوردیم که برای آن آرزوی موفقیت داریم. ما در بازی رفت برابر موناکو از اعتمادبه‌نفس بالایی برخوردار بودیم ولی احتیاط لازم را نداشتیم. به هر حال به موناکو تبریک می‌گویم.

سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن در پایان خاطرنشان کرد: هر کاری که از دست‌مان برمی‌آمد انجام دادیم ولی بدشانس بودیم. ما به دنبال پیروزی در هر بازی‌مان هستیم و در این بازی هم جنگیدیم ولی کمی کم آوردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.