برنامه های نوروزی شبکه ورزش با محوریت اهمیت به ورزش سالم از اول تا چهاردهم فروردین ماه ۹۴ پخش می‌شود.
به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، ویژه برنامه تحویل سال شبکه با عنوان "عیدانه" از ساعت ۰۰:۳۰ تا ۲:۳۰ بامداد روز شنبه اول فروردین به تهیه کنندگی پژمان نجات پور به روی آنتن خواهد رفت. این برنامه شامل بخش‌های متنوع ورزشی خواهد بود.

در این ویژه برنامه گزارش مردمی از سطح شهر، پشت صحنه برنامه های شبکه، یادی از ورزشکاران قدیمی و شهدای ورزشکار، مدال‌آوران سال ۹۳ و تبریک عید قهرمانان، مربیان و پیشکسوتان ورزشی و دعوت از فرزان عاشورزاده قهرمان تکواندوی جهان و آسیا و حمیده عباسعلی قهرمان کاراته بازیهای آسیایی ورزشکاران موفق مرد و زن، رئیس فدراسیون نمونه در سال ۹۳ پخش خواهد شد و مجریان این برنامه عبارتند از مهدی توتونچی و پژمان نجات پور و نعیمه خزائی.

"بوی عیدی بوی توپ" عنوان برنامه دیگری از گروه ورزش و جامعه است که در ۱۲ قسمت از اول نوروز ساعت ۱۲:۰۰ روی آنتن شبکه خواهد رفت و مهمانان برنامه جواد خیابانی، رضا جاودانی، مزدک میرزایی، پیمان یوسفی، بهرام شفیع، انوشیروان آریا منش، عنایت آتشی به همراه گزارشگران پیشکسوت چون مسعود اسکویی، اسکندرکوتی، عباس بهروان خواهند بود و آیتم های برنامه عبارتند از تکریم نامه: گرامیداشت پیشکسوتان عرصه اجرا ورزش چون عطا بهمنش و جهانگیرکوثری و زنده یادان این عرصه مهدی نفر و نیما نهاوندیان. مردم نامه، کارنامه و رویداد نامه از دیگر بخش‌های این برنامه هستند.

برنامه انسان، ورزش و زندگی: این برنامه کاری از گروه ورزش و سرگرمی، تصاویر بدیع و مهیج ورزشی با بهترین تجهیزات تصویربرداری از رشته های کمتر آشنا و دیده شده مانند پارکور، دراگول بوست، فوتبال دستی، جت اسکی، کریکت و پینت بال، ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه ورزش خواهد رفت.

و اما مستندهای شبکه ورزش شامل:

** اورست

زمان پخش: ۱ فروردین ساعت: ۲:۳۰ بامداد

موضوع: کوهنوردی

مدت: ۴۳:۰۰ دقیقه

خلاصه: مستندی زیبا درباره کوهنوردی که پدرش از اولین کسانی بوده است که توانست به قله اورست صعود کند. او نیز پس از گذشت سال ها از آن اتفاق با تلاش بسیار توانست همانند پدرش فاتح این قله مرتفع باشد.

** مبارزه با دوپینگ

زمان پخش: ۲ فروردین ساعت: ۱۵:۰۰

موضوع: دوپینگ

مدت: ۰۰ : ۵۵ دقیقه

خلاصه: این مستند به معضلات و مشکلات پدیده دوپینگ در ورزش به ویژه ورزش حرفه ای در عرصه های جهانی و بین المللی مانند المپیک و جام جهانی می پردازد. در این زمینه نظرات افراد مختلف از جنبه های گوناگون, وجوه تازه ای را حول و حوش این مقوله مشخص می سازد.

*** دروغ آرمسترانگ

زمان پخش: ۳ فروردین ساعت: ۲۳:۰۰

موضوع: دوپینگ

مدت: ۱۲۳:۰۰ دقیقه

خلاصه: داستانی واقعی از زندگی حرفه ای «لانس آرمسترانگ » نابغه «توردوفرانس »است که فاتح هفت دوره از این مسابقات شده است. این مستند با پرده برداشتن از ماجرای دوپینگ وی چگونگی دروغ پردازی های او را برای مردم بازگو می سازد.

*** راه رفتن روی آب

زمان پخش: ۴ فروردین ساعت: ۲۳:۰۰

موضوع: موج سواری

مدت: ۷۱ دقیقه

خلاصه: مستندی درباره چند موج سوار حرفه ای در کالیفرنیا که در آن هر یک زندگی حرفه ای و داستان زندگی خود را بازگومی کنند. این مستند سفرهای این ورزشکاران را به نقاط مختلف جهان تشریح می کند.

*** تحت تاثیر

زمان پخش: ۵ فروردین ساعت: ۲۳:۰۰

موضوع: اسکی

مدت: ۶۵:۰۰ دقیقه

خلاصه: این مستند نحوه ورزش اسکی توسط ورزشکاران این رشته در منطقه کوهستانی «آلوزا » را به نمایش می گذارد و با هر یک از آن ها به گفت وگو می نشیند.



*** خاطرات کایاک ۱ و ۲

زمان پخش: ۶ , ۷ فروردین ساعت: ۲۳:۰۰

موضوع: قایقرانی

مدت: ۸۳:۰۰ دقیقه

خلاصه: مستندی درباره ورزش قایقرانی در رشته کایاک است که در آن قایقرانان ۳۷۰ کیلومتر در آب های وحشی و خروشان کشور کانادا قایقرانی می کنند.

*** تحول

زمان پخش: ۷ فروردین ساعت: ۱۵:۰۰

خلاصه:

موضوع: دوچرخه سواری

مدت: ۵۷:۰۰ دقیقه

مستندی بسیار زیبا از سرگذشت «دان هیل سواران » (ورزش دوچرخ هسواری کوهستان) یونان است که در آن مناطق مختلف دوچرخه سواری کوهستان در یونان را مورد بررسی قرار می دهد و با ورزشکاران حرفه ای در این زمینه به گفت و گو می نشیند.

*** بر پرتگاه مرگ

زمان پخش: ۸ فروردین ساعت: ۲۳:۱۰

خلاصه:

موضوع: موتورسواری

مدت: ۹۶:۰۰ دقیقه

مستندی زیبا که در آن به زندگی حرفه ای «گای مارتین » می پردازد. گای مارتین از معروف ترین موتورسواران جی پی است. این مستند به زوایای زندگی او نگاهی دقیق دارد.

*** آرزوهای بلند

زمان پخش: ۱۰ فروردین ساعت: ۲۳:۰۰

موضوع: صخره نوردی

مدت: ۷۶:۰۰ دقیقه

خلاصه: مستندی درباره دو صخره نورد حرفه ای به نام «دیوید مک لود » و «اندی ترنر » که از صخره های بزرگ در بریتانیا صعود کرده و هنر خود را در این زمینه به نمایش می گذارند. در خلال این مستند شاهد نظرات جمعی از صخره نوردان حرفه ای در باره این ورزش هستیم.

*** گریث بیل

زمان پخش: ۱۲ فروردین ساعت: ۲۳:۰۰

موضوع: فوتبال

مدت: ۴۵:۰۰ دقیقه

خلاصه: این مستند زیبا به زندگی حرفه ای «گریث بیل ؛» گران ترین بازیکن فوتبال تاریخ جهان می پردازد و در آن به روند پیشرفت او و تبدیل او به یک ستاره فوتبال اشاره می کند.

*** گا‌م‌ها Steps

زمان پخش: ۱۳ فروردین ساعت: ۲۳:۰۰

موضوع: اسکی

مدت: ۰۰ : ۵۰ دقیقه

خلاصه: مستندی پیرامون ورزش اسکی در کوه های آلپ که از نگاه ورزشکاران این رشته بیان می شود.

*** هرگز نه

زمان پخش: ۱۴ فروردین ساعت: ۲۰:۵۰

موضوع: اسنوبورد

مدت: ۴۸:۰۰ دقیقه

خلاصه: مستندی پیرامون ورزش اسنوبورد که توسط ورزشکاران این رشته به نمایش گذاشته می شود.

و اما مجموعه های دیدنی شبکه ورزش شامل:

منتخب ورزش ایران و جهان

گزارش فینال های مهم ورزشی جهان از جمله فینال جام جهانی بسکتبال، بین آمریکا- اسپانیا، فینال جام جهانی هندبال قطر، فینال گرنداسلم سال ۲۰۱۵و ... را در منتخب ورزش و ایران و جهان ببینید. این برنامه هر روز در ایام نوروز ساعت ۸:۵۰ از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

*** مجله فرمول یک

مروری بر فصل ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ رقابت های گران ترین ورزش جهان، فرمول یک، و همچنین مسابقات موتوجی پی در مجله فرمول یک. این برنامه را می توانید هر شب ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه ورزش سیما پخش می شود.

*** رویای فوتبال

زمان پخش: روزهای ۱،۳،۴،۵ ، ۶، ۸، ۹، ۱۰و ۱۱ فروردین ساعت: ۱۵:۰۰

موضوع: فوتبال

مدت: ۹۰ دقیقه

خلاصه: برنامه ای از دنیای فوتبال که مسابقات قدیمی و جدید از بازی های ایران و دیگر تیم های بین المللی در تورنومنت‌های بزرگ را شامل می شود. مسابقاتی مانند:

برزیل آلمان ۲۰۰۲

ایتالیا آلمان ۲۰۰۶

آرژانتین آلمان ۲۰۰۶

اسپانیا هلند ۲۰۱۰

شیلی اسپانیا ۲۰۱۰

*** تایم اوت

زمان پخش: هر شب ساعت: ۲۰:۰۰

موضوع: مستند کوتاه

مدت: ۲۰ دقیقه

خلاصه: مجموعه ای از آثار کوتاه مستند در موضوعات متنوع و مختلف ورزشی.

*** ستارگان فوتبال

زمان پخش: هر روز ساعت: ۱۹:۰۰

موضوع: فوتبال

مدت: ۳۰:۰۰ دقیقه - ۱۵ قسمت

خلاصه: مجموعه ای از بررسی زندگی حرفه ای برترین فوتبالیست های جهان. نامدارانی مانند: پلاتینی، مالدینی، اوزه بیو ، باتیستوتا و ...

*** کشتی ایرانی

زمان پخش: هرشب ساعت ۲۰:۱۵

موضوع: کشتی

مدت: ۴۵:۰۰ دقیقه - ۱۵ قسمت

خلاصه: مجموعه ای از مسابقات کشتی ایران در میادین بین المللی (جهانی،المپیک و آسیایی) از سال های ۱۹۹۷ تا .۲۰۱۳مسابقاتی مانند: مسابقات جهانی ۱۹۹۷ استانبول ، مسابقات جهانی ۲۰۰۹ دانمارک، المپیک ۲۰۰۰ سیدنی، مسابقات جهانی ۲۰۱۳ بوداپست و....

*** اورست آن سوی محدوده‌ها

زمان پخش: دوم تا ۱۲ فروردین ساعت ۱۱:۰۰ صبح / ۱،۳،۶،۹،۱۰،۱۱،۱۲ ساعت ۲۱:۰۰

موضوع: کوهنوردی

مدت: ۴۵:۰۰ دقیقه - ۱۳ قسمت

خلاصه: مستندی پیرامون صعود یک گروه کوهنوردی حرفه ای به قله اورست.

*** بسکتبال حرفه ای

زمان پخش: هر روز ساعت: ۱۰:۰۰ بامداد

موضوع: بسکتبال

خلاصه: مدت: ۰۰ : ۴۰ دقیقه گزیده ای از بهترین مسابقات بسکتبال لیگ حرفه ای آمریکا در سال ۲۰۱۵ .

مسابقات رالی قهرمانی جهان WRC

زمان پخش: هر روز ساعت: ۱۳:۳۰

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.