مدیرعامل باشگاه فردوسی مشهد اعلام کرد که تصمیمش برای کناره‌گیری از لیگ برتر فوتسال جدی است.
مصطفی نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد کناره‌گیری تیم فردوسی مشهد از لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: متأسفانه تصمیم‌ به این کار داریم. واقعاً شرایط ما در مشهد سخت است و دیگر این سختی‌ها از حد خودش گذشته و نمی‌توانم این وضعیت را تحمل کنم.

وی ادامه داد: دست‌های پشت پرده در مشهد نمی‌گذارند کارم را انجام دهم و این افراد حرکات ناشایستی را انجام می‌دهند که انسان را برای ادامه کار دلسرد می‌کند. 

مدیرعامل باشگاه فردوسی‌ مشهد تصریح کرد: تصمیم ما برای کناره‌گیری از لیگ فوتسال جدی است و حتی در این مورد روز گذشته جلسه‌ای را در هیئت فوتبال مشهد برگزار کردیم. متأسفانه برخلاف حمایت‌های استانی که از ما می‌شود یکسری افراد کوچک در مشهد هستند که مرا دلسرد می‌کنند.

نعمتی در پاسخ به این سؤال که چه کسانی او را برای کار در مشهد دلسرد کرده‌اند، گفت: نمی‌خواهم از شخص خاصی اسم ببرم، همان که بگویم دست‌های پشت پرده خودشان متوجه می‌شوند.

وی افزود: امسال به خاطر اینکه مدرک مربیگری بالای نداشتم با کارت سرپرستی روی نیمکت می‌نشستم اما تمام مسئولیت فنی تیم بر عهده خودم است. در حالی که فدراسیون فوتبال به این موضوع ایراد نگرفته آقایان در شهر خودم به من ایراد می‌گیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.