بازیکن سابق بارسلونا می‌گوید لیگ برتر انگلیس با اختلاف بهترین لیگ دنیاست و با لیگ‌های دیگر فاصله دارد.
به گزارش ایسنا، با وجود نتایج بد تیم‌های انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا آلکسیس سانچس لیگ برتر را از همه لیگ‌های دنیا برتر می‌داند.

او در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه آرسنال عنوان کرد: دلیلی ندارد که نگران شوم. اطمینان دارم که آرسن ونگر و دیگر بازیکنان آرسنال می‌توانند به من کمک کنند تا بهترین بازی‌های خود را برای آرسنال به نمایش بگذارم. به آرسنال آمده‌ام چرا که دوست دارم با پیراهن این تیم قهرمانی در جام‌های مختلف را به دست آورم. اکنون باید تلاش کنیم تا نتایج خوبی بگیریم و در جام حذفی قهرمان شویم. با بازیکنان خوبی که در اختیار و مربی باتجربه‌ای که روی نیمکت داریم، می‌توانیم در هر جامی رقابت کنیم. انگیزه و روحیه بسیار خوبی داریم و می‌خواهیم در هر جامی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی باشیم.

او درباره شرایط لیگ برتر انگلیس هم گفت: در مقایسه لیگ برتر انگلیس با دیگر لیگ‌هایی که در آنها بازی کرده‌ام می‌توانم بگویم که لیگ جزیره سخت‌ترین لیگ دنیاست و به همین خاطر بسیار دوست داشتم تا روزی بازی در این لیگ را تجربه کنم. تازه فهمیدم چرا لیگ برتر بهترین لیگ دنیاست. فوتبال اینجا با همه جا متفاوت است. انگلیس مهد فوتبال و فوتبال در این کشور بسیار خاص است. قبل از آن که به آرسنال بیایم، با چند نفر صحبت کردم و همه آنها گفتند که آرسنال باشگاه بزرگی است و بازیکنان خوبی در این تیم بازی می‌کنند. اکنون در آرسنال هستم و چیزهایی را که درباره این تیم گفتند به خوبی درک می‌کنم. آرسنال تیم بسیار خوبی است و بازیکنان شاخص زیادی در این تیم بازی می‌کنند. اطمینان دارم که می‌توانیم با امکاناتی که در اختیار داریم، در هر جامی مدعی قهرمانی باشیم.

مهاجم شیلیایی توپچی‌های لندن در پایان گفت: حاضرم در هر پستی بازی کنم اما به نیمکت ذخیره‌ها منتقل نشوم. نیمکت‌نشینی بدترین چیز برای من است و اصلا آن را دوست ندارم. نهایت تلاش خودم را می‌کنم تا به بازیکنی ثابت و تاثیرگذار برای آرسنال تبدیل شوم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.