تاسیسات دریایی با تساوی مقابل منصوری قرچک قهرمان لیگ برتر فوتسال شد.
به گزارش ایسنا، هفته پایانی لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۶ با برگزاری ۷ به صورت همزمان انجام شد. در مهم‌ترین دیدار این هفته که تکلیف تیم قهرمان در آن مشخص شد، منصوری قرچک مقابل مهمانش تاسیسات دریایی تهران با حساب یک بر یک متوقف شد تا تاسیسات برای نخستین بار قهرمان لیگ برتر فوتسال شود. قهرمانی وحید شمسایی به عنوان مربی - بازیکن در تیم تاسیسات دومین قهرمانی پیاپی او بود.

برد گیتی‌پسند برای قهرمانی کافی نبود

گیتی‌پسند که با سه امتیاز اختلاف نسبت به تاسیسات در تعقیب این تیم بود و از شانس قهرمانی بهره می‌برد پذیرای فردوسی مشهد بود. گیتی‌پسند با حساب هشت بر چهار تیم مشهدی را بدرقه کرد. با توجه به نتیجه دیدار منصوری و تاسیسات گل‌های این بازی برای قهرمانی گیتی‌پسند بی‌اثر شد.

سقوط پایاسازه به دسته یک

فرش‌آرای مشهد تکلیف دیگر تیم سقوط کننده به لیگ پایین‌تر را در بازی‌های امروز مشخص کرد. فرش‌آرا با حساب هشت بر چهار مهمانش پایاسازه تبریز را مغلوب کرد. پایاسازه که در ابتدای فصل با خرید امتیاز تیم حلال احمر تبریز به لیگ برتر آمده بود در اولین فصل حضورش در لیگ برتر تجربه ناموفقی را تجربه کرد.

دبیری در حسرت قهرمانی دوره گذشته ماند

مس سونگون با هدایت حسین شمس، مهمانش ماهان تندیس قم را با نتیجه پنج بر سه بدرقه کرد.

در دیگر دیداری که در تبریز برگزار می‌شد، دبیری میزبان میثاق تهران بود که در پایان تساوی سه بر سه به رقم خورد.

مقاومت همانند شهروند در لیگ برتر ماندنی شد

دیدار دو تیم انتهای جدولی مقاومت و شهروند ساری در کرج با نتیجه سه بر صفر خاتمه یافت تا مقاومت برای فصل بعد هم در لیگ برتر حضور داشته باشد. شهروند ساری هم هفته گذشته از جمع مدعیان سقوط به لیگ دسته یک خارج شد تا برای این دیدار دغدغه‌ خاصی نداشته باشد.

شهرداری ساوه با یک بازی کمتر به لیگ یک سقوط کرد

حفاری اهواز، تیم چهارم جدول لیگ برتر فوتسال با برد دو بر صفر مقابل شهرداری ساوه سند سقوط این تیم را به لیگ دسته یک را امضا کرد. شهرداری ساوه در صورتی که در این دیدار پیروز می‌شد می‌توانست امیدوار باشد که روز سه‌شنبه در بازی معوقه از هفته بیست‌و‌چهارم مقابل شهروند ساری به پیروزی برسد و جای خود را با مقاومت البرز عوض کند. با این حساب بازی هفته آینده این تیم ساوه‌ای بی‌تاثیر شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.