مربی پرسپولیس گفت: روزی ۸ ساعت برای بهبود وضعیت تیم وقت می‌گذاریم و معتقدیم آینده فوق‌العاده‌ای در انتظار پرسپولیس است.
حسن عبدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص تعریف و تمجید‌هایی که از پرسپولیس بعد از شکست دادن تیم لخویا توسط این تیم می‌شود، اظهار داشت: واقعیت امر این است که ما در بازی‌های اخیر خود از لحاظ فنی عملکرد خیلی خوبی داشتیم و در بازی با تیم‌های ذوب‌آهن، ملوان و صبای قم مستحق برد بودیم اما در زدن ضربات آخر دقت لازیم را نداشتیم.

وی ادامه داد: در بازی با لخویا هم در نیمه اول یکی دو موقعیت خوب گلزنی داشتیم و تصور اینکه گابریل آن فرصت ایده‌آل را گل نکند خیلی سخت بود. اگر آن توپ گل می‌شد شرایط بازی فرق می‌کرد و راحت‌تر بازی را می‌بردیم. خوشبختانه در نیمه دوم آنچه از بچه‌ها انتظار داشتیم به خوبی در زمین اجرا شد و بعد از زدن گل اول با اعتماد به نفس بیشتری به بازی ادامه دادیم، ضمن اینکه خط هافبک ما عالی کار کرد و به خوبی با دوندگی و دقت بالا در پاس دادن برتری خود را نسبت به خط هافبک قدرتمند حریف نشان دادند.

مربی پرسپولیس در خصوص عملکرد خوب گابریل و تاثیری که او در خط هافبک تیمش گذاشته است، خاطرنشان کرد: گابریل و نوری در حالت حمله زوج خیلی خوبی را با یکدیگر تشکیل می‌دهند و پشت آنها نوراللهی واقعا فوق‌العاده عمل کرده است. شاید در انتخاب این ۳ نفر خیلی خوب عمل کرده‌یم و زمانی می‌شود این انتخاب را داشت که ابزار کافی در اختیار باشد. خوشبختانه بازیکنان خط میانی ما توانمندی‌های مختلفی دارند و مکمل‌های خوبی را تشکیل داده‌اند.

عبدی در رابطه با بردن نیمه مربیان از لادروپ نیز گفت: ما در اکثر بازی‌های‌مان در نیمه دوم بازی برتری را نسبت به حریف داشته‌ایم که این بازی سرآمد آنها بود. اسم‌ها روی نیمکت شاید از لحاظ تبلیغاتی خوب باشد اما دیدید که توانمندی یک مربی را باید در نظر گرفت. لادروپ در دوران بازیگری واقعا عالی بود و مربی خوبی هم به حساب می‌آید اما در این بازی مهره‌های ما مخصوصا در نیمه دوم برتری خود را به نمایش گذاشتند و با تمام احترامی که برای تیم حریف قائل هستم باید بگویم ما در این مسابقه از هر نظر از لخویا برتر بودیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند این روند را ادامه دهد یا نه عنوان کرد:  اگر به ما اعتماد شود و در ابعاد مختلف مورد حمایت قرار بگیریم شرایط بهتر از این هم خواهد شد. اگر هم حمایت نمی‌شود، حداقل کمک کنند که آرامش در تیم برقرار باشد، البته باید تشکر کرد از تمام کسانی کا در این مدت تیم را مورد حمایت خود قرار دادند و از مردمی که در این سرما به ورزشگاه آزادی آمدند و ما را تشویق کردند. در تمام دنیا خیلی‌ها هر کاری می‌کنند تا اینچنین از تماشای یک فوتبال لذت ببرند و شاید آنهایی که به ورزشگاه آزادی نیامدند، پشیمان شده باشند.

عبدی در این‌باره تصریح کرد: جا دارد تشکری هم از دوستان پیشکسوت داشته باشم که برای حمایت تیم به ورزشگاه آمدند. مخصوصا دوستان خوبم از جمله بزیک، مهدوی‌کیا و کریمی که با حضورشان در رختکن روحیه بچه‌ها را بالا بردند و نشان دادند به معنای واقعی دل‌شان با پرسپولیس است و از موفقیت این تیم خوشحال می شوند. لازم می‌دانم از رسانه‌ها هم که با نقد‌ها و حمایت‌های‌شان به ما کمک کردند، تشکری داشته باشم. همگی باید دست به دست هم دهیم تا پرسپولیس دوباره اوج گرفته و به تیمی تبدیل شود که هواداران سال‌هاست انتظار آن را دارند. فقط امیدوارم تیم ما لایق تعریف‌هایی که بعد از بازی با لخویا از ما شد باشد و این مساله وظیفه ما را برای بازی‌های بعد سنگین‌تر می‌کند.

عبدی با تاکید بر اینکه پرسپولیس در آینده بهتر خواهد شد، تاکید کرد: همه اعضای کادر فنی در روز ساعت‌ها وقت‌ می‌گذاریم تا تیم شرایط بهتری پیدا کند. خود من از صبح که از خواب بیدار می شوم به تماشای فیلم بازی‌های خودمان و حریفان می‌پردازم و از ساعت ۱۲ ظهر تا ۶ عصر نیز به اتفاق مربیان در درفشی‌فر برای تمرینات برنامه‌ریزی می‌کنیم. ایمان داریم که پتانسیل تیم بالاست و اگر مورد حمایت همه جانبه قرار بگیریم و ظرفیت انتقاد پذیری خود را بالا ببریم، آینده فوق‌العاده‌ای در انتظار پرسپولیس خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.