سرمربی تیم فوتبال دورتموند گفت: اگر بخواهم عادلانه به اتفاقات بازی نگاه کنم باید اعتراف کنم که نتیجه عادلانه بود چون یوونتوس در نیمه دوم بهتر از تیم ما بازی کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، یورگن کلوپ سرمربی دورتموند پس از شکست ۲ بر یک تیمش در خانه یوونتوس خاطرنشان کرد: در نیمه اول ما فرصت‌های خوبی برای برتری کامل نسبت به حریف داشتیم و اگر از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده می‌کردیم بدون شک نتیجه پایانی با شکست برای دورتموند همراه نبود.

وی افزود: نیمه اول خیلی بهتر از یوونتوس بودیم چون ضعف‌های حریف را شناخته بودیم و فشار می‌آوردیم اما گل‌های بدی را دریافت کردیم و همین گل خوردن‌ها کارمان را سخت کرد. اعتراف می‌کنم که روی گل دوم یووه خیلی غیرفعال بودیم و این اتفاق نمی‌تواند برای تیمی مثل دورتموند خوب باشد.

کلوپ یادآور شد: ما روی گل دوم حریف در خط دفاعی می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم و در نیمه دوم نیز فقط ۲ موقعیت خوب داشتیم در حالی که یوونتوس بهتر از ما بود و در ۴۵ دوم فرصت‌هایش بیشتر از دورتموند بود.

وی ادامه داد: اگر بخواهم عادلانه به اتفاقات بازی نگاه کنم باید اعتراف کنم که نتیجه عادلانه بود چون همانطور که گفتم یوونتوس در نیمه دوم بهتر از تیم ما بازی کرد.

سرمربی دورتموند تاکید کرد: ما در جاهای حساس توپ‌ها را از دست دادیم و کنترل بازی در اختیار تیم ایتالیایی قرار گرفت. ما بازی رفت را باخته‌ایم اما همه چیز برای دورتموند تمام نشده است چون یک ۹۰ دقیقه دیگر باقی است که باید در خانه میزبان یووه باشیم. دیدار برگشت حساسیت بالایی دارد که ما می‌توانیم در آن مسابقه این شکست را جبران کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.