رئیس باشگاه بارسلونا شایعاتی را که در خصوص درخواست فوق‌ستاره آرژانتینی کاتالان‌ها برای جذب هموطنش از منچسترسیتی وجود دارد، تکذیب کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوسپ ماریا بارتومئو تأکید کرد که با وجود رفاقت و صمیمیتی که میان لیونل مسی و سرخیو آگرو وجود دارد، مسی هرگز از مسئولان باشگاه بارسلونا درخواست نکرده است که هموطن او را از منچسترسیتی به نیوکمپ بیاورند. بارتومئو با بیان این موضوع گفت که مهاجم آرژانتینی بارسا درخواستی برای اخراج لوئیس انریکه از سمت سرمربیگری تیم هم نداشته است.

در آستانه جدال تیم‌های بارسلونا و منچسترسیتی در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شایعاتی منتشر شده است مبنی بر اینکه بارسلونا قصد جذب آگرو را دارد و تلاش کاتالان‌ها برای خرید مهاجم آرژانتینی من‌سیتی به درخواست لیونل مسی صورت گرفته است که دوست صمیمی آگرو محسوب می‌شود.

بارتومئو در واکنش به این شایعه به رادیوگاستا اسپورتس گفت: مسی هرگز از من نخواسته است که با آگرو قرارداد ببندم. گزارش‌هایی هم که درباره تقاضای او از من برای اخراج لوئیس انریکه وجود دارد، کذب است. لئو نه از من و نه از هیچ یک از اعضای دیگر هیئت مدیره باشگاه هرگز نخواسته است که انریکه را اخراج کنیم.

بارتومئو اما موضوع بروز اختلاف میان مسی و انریکه را که ژرمی متئو، مدافع کاتالان‌ها چندی پیش به آن اعتراف کرد، نتوانست انکار کند. او در این خصوص تصریح کرد: موضوع وقوع مشاجره در رختکن تیم صحت دارد و این اتفاق رخ داده است. من با هر دوی آنها کار می‌کنم اما باید بگویم در تیمی که اعضای جدیدی به آن اضافه می‌شوند بروز این مشکلات طبیعی است اما تیم به طور مداوم در حال پیشرفت است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.