کاپیتان تیم فوتبال یوونتوس ابراز امیدواری کرد هافبک صاحب‌نام دورتموند در بازی برابر این تیم درخشش همیشگی را نداشته باشد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان‌لوئیجی بوفون در آستانه دیدار تیم‌های یوونتوس و بورسیا دورتموند در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت: ما پذیرای یکی از بهترین تیم‌های اروپا هستیم. آنها قادر به شکست هر تیمی هستند و ما هم برای آنها احترام خاصی قائل هستیم. کنجکاویم عیار تیمی خود مقابل دورتموند را بسنجیم.

وی افزود: نمی‌خواهیم در پایان بازی از نتیجه به دست آمده ابراز پشیمانی کنیم برای همین بدون در نظر گرفتن اتفاقاتی که در جریان بازی خواهد افتاد تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم. دورتموند بازیکنی همچون مارکو رویس را دارد که فوق‌العاده مستعد است. مارکو مدت‌ها به دلیل مصدومیت از میادین به دور بود و امیدوارم او کمی تضعیف شده باشد.

راه‌راه پوشان شهر تورین در حال حاضر وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی سری A ایتالیا دارند و با ۹ امتیاز اختلاف صدرنشین این رقابت‌ها هستند. یووه همچنین خود را به فینال جام حذفی ایتالیا رسانده‌، جایی که باید به مصاف فیورنتینا برود، هر چند این تیم فصل گذشته از صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان بازماند.

دروازه‌بان ملی‌پوش بانوی پیر تصریح کرد: امیدوارم این مهمترین بازی فصل ما نباشد، چون این بدین معناست که بازی مهم دیگری در پیش نداریم. می‌خواهیم با تلاش‌مان رؤیای لیگ قهرمانان خود را تا جای ممکن زنده نگه داریم.

یوونتوس امیدوار است آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی‌اش را که در پیروزی ۲ بر یک برابر آتالانتا از ناحیه کشاله ران دچار آسیب‌دیدگی شد به بازی با دورتموند برسد. همچنین چیرو ایموبیله در خط حمله دورتموند ایفای نقش خواهد کرد و مقابل تیم پیشین خود قرار می‌گیرد. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.