سرمربی بارسلونا اعلام کرد که امیدوار است بازی امشب شاگردانش مقابل مالاگا مانند آخرین رویارویی دو تیم که به تساوی بدون گل رسید، نباشد.
به گزارش خبرگزاری فارس، لوئیس انریکه پیش از دیدار امشب تیمش مقابل مالاگا اظهار داشت: باید  مسابقات لیگ را تا پایان ادامه دهیم، مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و نیمه‌نهایی کوپا‌دل‌ری را هم در پیش داریم و باید با آمادگی کامل در تمام آنها به میدان برویم. تغییر پس از شکست در آنوئتا نتیجه فرایند تکامل در این فصل است. روی بازی بعدی تمرکز می‌کنیم و بازیکنان زیادی در اختیار داریم.

وی ادامه داد: نوار فوق‌العاده این پیروزی‌ها به ما انگیزه و اعتماد به نفس ما را افزایش می‌دهد. همچنین این شرایط روی رقیب هم تأثیر می‌گذارد. آنها مطمئنا برای رویارویی مقابل یکی از تیم‌های بزرگ لالیگا انگیزه زیادی به دست می‌آورند. بازی کردن قبل از بازی رئال مادرید یا بعد از آن هیچ تفاوتی ندارد.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: مالاگا در آخرین بازی‌اش مقابل ما مانع از گلزنی بازیکنانمان شد و امیدوارم که این اتفاق دوباره تکرار نشود. مالاگا بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

وی اضافه کرد: رسیدن به صدر جدول در دست ما نیست. از اولین بازی لیگ دوست داشتم صدرنشین باشیم. در تمام بازی‌ها یک هدف داریم و آن هم این است که موقعیت گلزنی خلق کنیم و فرصت‌های کمی در اختیار حریف قرار دهیم.

انریکه گفت: هرچند بازیکنان هر سه روز یک بار بازی می‌کنند، جایگاه ما در لیگ باعث نمی‌شود که اهمیت امتیازات لیگ را فراموش کنیم. صبورانه منتظر بازی با منچسترسیتی هستم. باید اول به مصاف مالاگا برویم.

وی افزود: هرگز این فرصت را نداشتم که در کنار ویلانووا کار کنم. از طریق بقیه افراد در باشگاه فهمیدم که او فرد بزرگی بود. نامگذاری زمین تمرین به نام او کار زیبایی بود. دوست دارم به این فکر کنم که هر چه فوتبال جهانی‌تر شود، بهتر است. اگر همه ذهن بازتری داشته باشند، دنیا جای بهتری خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.