کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

در صورتجلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال آمده است که پیشنهادات جدید اسپانسر باشگاه بررسی شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه استقلال، در صورتجلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال که روز گذشته برگزار شد، آمده است:

«با توجه به تشکیل جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال در تاریخ ۹۳/۱۱/۲۸ و اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص شرکت صنایع نوین ایران که از ابتدای استقرار هیئت مدیره جدید تا تاریخ ۹۳/۱۱/۲۶ به عنوان اسپانسر باشگاه استقلال فعالیت داشته است، پیشنهادهای جدید نامبرده در حال بررسی جهت ادامه و یا فسخ قرارداد است.

سایت باشگاه استقلال در حالی این خبر را منتشر کرده است که روز گذشته خبرگزاری تسنیم اعلام کرده بود که اعضای هیئت مدیره این باشگاه در تلاش هستند تا بهرام افشارزاده را از فسخ قرارداد با اسپانسر باشگاه منصرف کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.