بازیکن تیم فوتبال نفت تهران می‎گوید تیمش شایسته پیروزی در دیدار پلی‎آف لیگ قهرمانان آسیا بوده است.
وحید امیری در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، درباره راهیابی تیم نفت به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: حق ما برد بود و خوشبختانه با فوتبال منطقی که ارایه دادیم، به حق‎مان رسیدیم و جواب محبت‎های مردم عزیز کشورمان را دادیم.

وی اضافه کرد: هر چند تیم الجیش خیلی هزینه کرده بود و پول یکی از بازیکنانش اندازه تمام بودجه ماست، با این حال برای برد به زمین رفتیم. به هیچ وجه به باخت فکر نمی‎کردیم و حمایت تماشاگران انگیزه ما را چند برابر کرده بود.

این بازیکن لرستانی با اشاره به اینکه شاخصه مهم نفت بازیکنان جوان و دوندگی است، خاطرنشان کرد: درست است که دقایق آخر شرایط کمی سخت شد اما در طول دیدار خیلی راحت بازی را کنترل و اداره می‎کردیم و در چند صحنه تعداد پاس‎های زیادی رد و بدل و قدرت فوتبال ایرانی را به نمایش می‎گذاشتیم.

امیری در پاسخ به این سوال که تیم نفت می‎تواند در مرحله گروهی هم موفق باشد؟ گفت: بازی روز گذشته چون تک‎حذفی بود دو تیم استرس داشتند ولی در مرحله گروهی چون جا برای جبران وجود دارد دیگر استرس نداریم و راحت‎تر بازی می‎کنیم. بدون شک با توجه به ظرفیت‎های که تیم ما دارد یکی از مدعیان صعود در مرحله گروهی نیز خواهیم بود.

وی با تمجید از استقبال تماشاگران گفت: راستش را بخواهید فکر می‎کردیم تماشاگران به ورزشگاه بیایند اما با آن جمعیت و شور و شوق نه و سوپرایز شدیم. دست تک تک کسانی که در ورزشگاه حضور یافتند و همه افرادی که ما را دعا کردند را می‎بوسیم و امیدواریم در بازی‎های بعدی هم نماینده شایسته‎ای برای کشورمان باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.