قائم مقام باشگاه پرسپولیس می‌گوید از این که مزایده فروش این باشگاه برگزار نشده، خوشحال است.
به گزارش ایسنا، محمدحسین نژادفلاح پس از جلسه با اعضای کادر فنی پرسپولیس اظهار کرد: امروز کمیته بازی‌های آسیایی را شکل دادیم و قرار شد هر کدام از دوستان و همین طور ارکان باشگاه، مسئولیت‌های اجرایی خود را مکتوب کنند و در همین راستا خواهش کردیم تا آقای درخشان، خوردبین و عبدی در جلسه ما حضور داشته باشند. در ادامه مشکلاتی که داشتند را بیان کردند و قرار شد درخشان روی نیمکت بماند و با قدرت به کارش ادامه دهد.

وی افزود: ما هنوز مرحله تغییر کادر فنی نشده‌ایم. فعلا به بازی روز پنجشنبه فکر می‌کنیم و به دنبال این هستیم که نتیجه بازی قبلی که مقابل پدیده کسب شد را به دست بیاوریم. جا دارد از هواداران خوب مشهدی که در مقابل پدیده از ما حمایت کردند تشکر کنم. ان‌شاءالله هواداران تهرانی هم روز پنجشنبه به ورزشگاه می‌آیند و تیم را حمایت می‌کنند. معتقدم باید تیم طوری بازی کند که هوادار به ورزشگاه بیاید اما هوادار هم می‌تواند انگیزه‌ای برای تیم باشد. بازیکنان هم باید بدانند هزاران نفر به خاطر آنها از شهرهای دور و نزدیک به ورزشگاه آمده‌اند تا بازی‌ها را تماشا کنند. این هوادار قطعا دوست دارد تیمش پیروز شود. بر همین اساس خواهش من از تک تک هواداران این است که روز پنجشنبه به ورزشگاه بیایند و ما را کمک کنند. البته ما یک بازی مهم‌تر چهارشنبه هفته بعد در لیگ قهرمانان آسیا داریم که معتقدم این بازی یک بازی ملی محسوب می‌شود. امیدوارم همه هواداران که متعلق به هر باشگاهی هستند، چهارشنبه به ورزشگاه بیایند و پرسپولیس که نماینده ایران است را تشویق کنند.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد بعد از بازی با صبا کادر فنی تیم تغییر کند، گفت: من از رسانه‌ها توقع دارم در این مقطع از باشگاه و تیم حمایت کنند تا ما از بحرانی که در آن هستیم، خارج شویم. همین رسانه‌ها در بازی قبل به تیم ما کمک کردند. الان هم باید کمک کنند. اگر تیم را به حاشیه نبریم مطمئنا کمک بزرگی به پرسپولیس کرده‌ایم. من از شما می‌خواهم ما را به آینده دور نبرید و اجازه دهید فعلا به بازی روز پنجشنبه فکر کنیم. من می‌دانم با صدر جدول فاصله زیادی داریم که باید با کسب پیروزی‌ها این فاصله را کم کنیم.

نژادفلاح در ادامه درباره برنامه‌های پرسپولیس برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: درست است که تیم در لیگ نتایج خوبی نگرفته است با این حال ما در لیگ به دنبال کسب سهمیه خواهیم بود. این را هم در نظر بگیرید بازی‌های آسیایی با بازی‌های لیگ متفاوت است و شرایط متفاوتی دارد. ما می‌توانیم در لیگ قهرمانان آسیا از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم. به طور مثال تیم ملی ایران با وجود همه مشکلات در جام ملت‌ها درخشید.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره جذب بازیکن جدید برای این تیم هم گفت: من روز گذشته با آقای درخشان در این باره صحبت کردم و شب گذشته هم با چند گزینه برای جذب بازیکن مذاکره کردیم تا خط دفاع تیم‌مان را ترمیم کنیم. مذاکراتی انجام شده است که ان‌شاءالله به نتیجه خواهد رسید.

نژادفلاح در ادامه درباره پرداخت پول به بازیکنان هم گفت: من امروز تازه به باشگاه آمده‌ام و از صبح دائما موبایلم زنگ می‌خورد تا جواب خبرنگاران را بدهم اما درباره بازیکنان باید بگویم که با تمام وجود برنامه‌ریزی می‌کنیم تا حاشیه‌های تیم را جمع کنیم و مشکلی وجود نداشته باشد. من آمده‌ام که به کمک همه و همین طور با تعامل هیات مدیره، مشکلات باشگاه را حل کنیم اما اطمینان می‌دهم که دغدغه مالی از بازیکنان دور خواهد شد.

او در ادامه درباره انتخاب سرمربی جدید برای پرسپولیس هم گفت: در این مورد من به تنهایی تصمیم نمی‌گیرم و بر اساس تصمیم جمعی این کار را خواهیم کرد. تا امروز هیچ تصمیم قاطعی برای تغییر کادر فنی اتخاذ نشده است. ما فقط به این فکر می‌کنیم که روز پنجشنبه یک بازی خوب ارائه دهیم. امیدوارم با کسب یک نتیجه خوب باعث خوشحالی هواداران شویم.

او در ادامه درباره این که آیا طاهری از حضور او در باشگاه پرسپولیس ناراحت شده است گفت:‌ فکر نمی‌کنم این موضوع صحت داشته باشد. من صبح زمانی که به باشگاه رفتم به دفتر آقای طاهری رفتم و از او رخصت گرفتم. در ادامه از پیشکسوتان این باشگاه هم رخصت گرفتم. من به دنبال این هستم تا با ایجاد یک تعامل مشکلات باشگاه را حل کنیم. من اعتقادم بر این است که باید همیشه احترام بزرگترها را داشته باشم.

نژادفلاح خاطرنشان کرد: من از همه و همین طور رسانه‌ها خواهش می‌کنم که کمک کنند مشکلات ما برطرف شود. وقتی پرسپولیس نتیجه می‌گیرد میلیون‌ها آدم این موضوع را می‌بینند و از نتایج آن خوشحال می‌شوند. بررسی‌ها نشان داده توفیقات پرسپولیس در روند مسائل درسی دانش‌آموزان تاثیر مستقیم دارد.

نژادفلاح در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره واگذاری پرسپولیس چیست، گفت: من خوشحالم که این مزایده برگزار نشد. حدود ۴۵ روز قبل به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نگرانی خود را از این واگذاری اعلام کردم. من دو تیم استقلال و پرسپولیس را متعلق به تهران و مردم می‌دانم و ابراز نگرانی کردم که نکند بعد از واگذاری مشکلی برای این باشگاه‌ها به وجود بیاید. ما مشکل باشگاه راه‌آهن را می‌توانیم رفع کنیم اما مشکلات باشگاه پرسپولیس قابل حل کردن نیست. من دوست داشتم مسئولان واگذاری زمینه واقعی واگذاری باشگاه را فراهم کنند تا یک فردی که اهلیت لازم را دارد مسئولیت باشگاه را بر عهده بگیرد تا پس از ۲۰ سال پرسپولیس همچنان بدرخشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.