بعد از برکناری رسول خطیبی از سمت سرمربیگری تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز این تیم اولین تمرین خود را بدون این مربی برگزار کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال تراکتورسازی از ساعت ۱۴ و ۳۰  دقیقه امروز در زمین تمرین لشگر عاشورا بدون حضور هواداران و خبرنگاران یک جلسه تمرین کرد.

در این تمرین که تمامی بازیکنان حضور داشتند اعضای تیم زیر نظر قادر رحیم‌زاده که مسئولیت فنی این تیم تا قبل از انتخاب سرمربی را بر عهده دارد تمرین کردند.

در تمرین امروز حسین خطیبی، یونس باهنر و بهزاد بشتایم که از دستیاران رسول خطیبی بودند در تمرین شرکت نکردند

کاظم شهریاری مدیر روابط عمومی تراکتورسازی در همین ارتباط به خبرنگار فارس، گفت: اعضای تیم بدون هیچ مشکلی تمرین کردند و کار خود را برای انجام دیدارهای آینده انجام می‌دهند.

وی در مورد وضعیت کادرفنی خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه تمام تلاش خود را می‌کنند تا هر چه زودتر سرمربی تراکتورسازی معرفی شود. متاسفانه برخی از رسانه‌ها در این مدت دست به جوسازی زدند و مسائلی را مطرح می‌کنند که خلاف واقعیت است. به طور مثال عنوان کردند که مسئولان بالایی تیم نمی‌خواهند تراکتورسازی نتیجه بگیرد که این حرف واقعا خنده دار است. عاملی که باعث برکناری خطیبی شد عدم نتیجه‌گیری تیم در ۹ هفته اخیر بوده و چطور ممکن است مسئولان تیم که تا این اندازه هزینه کرده‌اند نخواهند تراکتورسازی نتیجه بگیرد؟ از هواداران می‌خواهیم در این مقطع هوشیار باشند و بدون توجه به شایعاتی که مطرح می‌شود همچنان از تیم حمایت کنند تا تراکتورسازی بتواند در ادامه با نتایجی که می‌گیرد بازهم باعث شادی هواداران شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.