سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: اگر تیم فوتبال راه آهن در لیگ برتر نماند در وسط تهران من را دار بزنید.
به گزارش خبرگزاری فارس، علی لطیفی بعد از شکست ۲ بر صفر تیمش در دیدار مقابل فولاد خوزستان گفت:  بازیکنان من فراتر از انتظار ظاهر شدند. فولاد خوزستان ابتدا با ۴ مهاجم قصد حمله داشت اما وقتی مقاومت ما را دیدند عقب نشینی کردند در ۱۵ دقیقه اتبدایی بازی دست ما بود. عقب نشینی ما روی فشار فولاد خوزستان نبود. می‌خواستیم با عقب نشینی ۲ مدافع کناری خود را صاحب توپ کرده و از آنجا حرکت کنیم. بازیکنان ما بدون دریافت یک ریال پول خوب کار می‌کنند و به داشتن این نفرات افتخار می‌کنم.

وی افزود: شک نکنید این تیم نتیجه می‌گیرد ما ۶ بازیکن خود را در نیم فصل اول از دست دادیم رضائیان و شیری را نتوانستیم به زمین بفرستیم این قول را می‌دهم که تیمم در لیگ برتر بماند و امتیاز خوبی هم کسب کند. اینجا می‌گویم اگر در لیگ برتر نماندیم حاضرم در وسط تهران من را اعدام کنند. امروز با تیمی بازی کردیم که قهرمان لیگ فصل قبل بود. با فولاد خوزستان قابل قیاس نیستیم این تیم با این امکانات و مجموعه مدیریتی با یک مربی ایرانی هم می‌تواند قهرمان آسیا شود. قبلا هم گفتم دراگان اسکوچیچ مربی خوبی است و نمی‌خواهم کارش را نقد کنم این باشگاه سازندگی دارد و حتی بدون خرید بازیکن از تیم‌های پایه‌اش تغذیه می‌کند.

سرمربی راه آهن خاطرنشان کرد: از مدیران و مسئولان راه آهن می‌خواهم مشکلات مالی ما را حل کنند چرا که این مشکلات به شدت به فوتبال ضربه می‌زند. پول بسیار خوب است اما باید به درستی هزینه شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )