پدر هافبک انگلیس تیم فوتبال منچسترسیتی تأکید کرد اگر پسرش در بازی بعدی خود برابر تیم پیشین‌اش گلزنی کند، خوشحالی نخواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و چلسی فرداشب (شنبه) در حساس‌ترین بازی از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم می‌روند که این اولین بازگشت فرانک لمپارد، هافبک پیشین آبی‌پوشان لندن به خانه تیم قدیمی‌اش از پایان فصل گذشته است.

هافبک انگلیسی منچسترسیتی در اولین رویارویی‌ با تیم پیشین خود در نیم‌فصل نخست لیگ برتر که منچستری‌ها میزبان آن بودند به میدان رفت و گلی زد که تیم تحت هدایت مانوئل پیگرینی را از شکست خانگی نجات داد. او اما بابت آن گل بسیار مهم به هیچ وجه خوشحالی نکرد.

پدر لمپارد می‌گوید که اگر پسرش دوباره به چلسی گل بزند، باز هم خوشحالی نخواهد کرد. وی گفت: رویکرد فرانک در این بازی مناسب و مانند یک بازیکن حرفه‌ای خواهد بود. اگر او گل بزند خوشحالی نخواهد کرد. او برای چلسی بیش از اندازه احترام قائل است به خصوص برای هواداران این تیم.

وی افزود: شنبه شب به آرامی سر جایم خواهم نشست و بازی را تماشا می‌کنم. رابطه من با هواداران چلسی خوب است. این هفته زمانی که در ترافیک گیر افتاده بودم برخی از آنها در داخل اتومبیل‌های خود با من شوخی می‌کردند و می‌خندیدند. من مثل همیشه جزو طرفداران چلسی خواهم بود و مثل سه‌شنبه این هفته که برای تماشای بازی‌اش برابر لیورپول به استمفوردبریج رفتم باز هم بازی‌هایش را از نزدیک دنبال می‌کنم. فراموش نکنید که من و فرانک برای تماشای بازی‌های خانگی چلسی بلیت‌های فصل‌مان را نگه داشته‌ایم.

پدر لمپارد تصریح کرد: شنبه شب هر اتفاقی رخ دهد، داستان فرانک و چلسی داستانی باور نکردنی است که حتی چارلز دیکنز هم نمی‌توانست آن را بنویسد!

تیم‌های فوتبال چلسی و منچسترسیتی فرداشب (شنبه) از ساعت ۲۱ به وقت تهران در ورزشگاه استمفوردبریح به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.