سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازی مقابل گسترش فولاد امتحان خوبی برای ما بود که توانستیم با یک ذهنیت خوب، بازی دو بر صفر باخته را به پیروزی تبدیل کنیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، مجید جلالی در نشست خبری پس از بازی هفته هجدهم، با ابراز رضایت از وضعیت چمن باشگاه گسترش فولاد گفت: این بازی امتحان خوبی برای ما بود و بازیکنان ما توانستند با یک ذهنیت خوب، بازی دو بر صفر باخته را به پیروزی تبدیل کنند و از همه آن ها بخاطر داشتن این ذهنیت متشکرم.

وی افزود: ما با حریف خوبی بازی داشتیم و با تمرکزی که در تعطیلات لیگ برتر روی ضربات ایستگاهی کردیم، موفق شدیم در این بازی نتیجه بگیریم و به برتری برسیم که اخراج یک بازیکن تیم گسترش فولاد نیز در رقم خوردن این پیروزی بی تأثیر نبود.

سرمربی سایپا در خصوص اعتراض نیمه اول این تیم به قضاوت داور مسابقه خاطرنشان کرد: دلیل این اعتراض، پرچم اشتباه کمک داور در گل اول گسترش فولاد بود، وگرنه ما به داور مسابقه اعتراضی نداشتیم و در رختکن هم به بازیکنانم گفتم که حق اعتراض به داور را ندارند.

وی درباره تعویض کاپیتان تیمش در اواسط بازی گفت: صادقی بازیکنی است که همه ما به او احترام می گذاریم و این بازیکن شایسته احترام است، اما در آن لحظه نیاز داشتیم که نیروی جوان تری را وارد زمین مسابقه کنیم و تعویض صادقی کاملاً فنی بود.

جلالی در پایان به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص تیم ملی پاسخ نداد و اعلام کرد که نمی خواهد درباره تیم ملی حرف بزند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.