امیر عابدینی گفت: با شرایطی که سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده نمی‌توانیم جلو بیاییم اما در ۵ قسط می‌توانیم این کار را انجام دهیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس امیر عابدینی پس از جلسه پیشکسوتان پرسپولیس اظهار داشت: ما در مورد دو سه موضوع بحث کردیم در خصوص درصدی قرار شد شرکت ایرانیان بدهد و ۲۰ درصدی که پیشکسوتان خریداری کنند صورت‌جلسه‌هایی را جمع‌آوری می‌کنیم تا به شرایطی که می‌خواهیم برسیم.

وی ادامه داد: البته با شرایطی که سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده است نمی‌توانیم جلو بیاییم اما می‌توانیم در ۵ قسط این کار را انجام دهیم و به آنها اطلاع دادیم و منتظر جواب‌شان هستیم.

عابدینی در مورد صحبت‌های کی‌روش و توهین‌هایی که به مربیان ایرانی کرده بود گفت: به هیچ عنوان حرف‌های او درست نیست. باید بداند که مربیان ما حق انتقاد دارند. ما به عملکرد فنی او نمره ندادیم و فقط انتقاد کردیم. مردم حق سوال دارند و پیشکسوتان به خاطر کسوت خود حق انتقاد دارند.

وی در مورد اینکه کفاشیان در پُست خود خواهد ماند یا خیر گفت: در مورد ماندن کی‌روش حرفی نداریم اما او باید نوع مدیریت خود را عوض کند.

عابدینی در مورد اینکه چرا در این جلسه علی دایی، مهدوی‌کیا، علی کریمی حضور نداشتند گفت: من خودم هم به این جلسه دعوت شده بودم. شخص دیگری دعوت‌ها را انجام داده بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )