سخنگوی باشگاه استقلال بر لزوم حمایت از کارلوس کی‌روش تأکید کرد.
هاشم ساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: باید از بازیکنان و مربیان تیم ملی فوتبال کشورمان که در جام ملت‌های آسیا جانانه جنگیدند، از هواداران ارزشمندی که در چهار مسابقه اخیر تیم کشورمان در استرالیا این تیم را تنها نگذاشتند و سرمربی تیم ملی که تیمش در پیکارهای آسیایی منسجم و یکدل بود، تشکر کنیم. بازیکنان تیم ملی در جام ملت‌ها انسجام لازم را داشتند و با همدلی حتی تا آخرین دقیقه بازی مقابل عراق جنگیدند که این مسئله حاصل تلاش کی‌روش و همکاران اوست و باید از آنها صمیمانه تشکر کنیم.

وی با ابراز اطمینان از اینکه فدراسیون فوتبال کشورمان برای موفقیت تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا نهایت تلاش خود را به کار گرفته است، افزود: متأسفانه بر اثر یک بی‌عدالتی و اشتباهی غیر عمد از سوی داور بازیکن تیم ما اخراج شد که با خروج او از میدان شاگردان کارلوس کی‌روش بخش اعظمی از بازی را ۱۰ نفره دنبال کردند. تلاش و سختکوشی تیم ملی در دیدارهای اخیر به ویژه در دیدار مقابل عراق ارزشمند و قابل تقدیر است.

قائم مقام پیشین باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: این روزها می‌بینیم که کارشناسان و صاحبنظران نقطه نظراتی مثبت و منفی در مورد تیم ملی دارند. چه آنهایی که از تیم ملی حمایت می‌کنند و چه آنهایی که به نقد عملکرد تیم ملی می‌پردازند، نقطه نظرات‌شان قابل احترام است اما آنچه در مورد عملکرد تیم تحت هدایت کی‌روش و آینده او در تیم ملی حرف نهایی را می‌زند، دیدگاه‌های مردم و نظرات آنهاست. مردم ما فهیم، ورزش دوست و ورزش شناس هستند که اظهارنظرهای آنها در مورد فوتبال پخته و به جاست. 

ساعدی خاطر نشان کرد: این روزها در جامعه اکثریت قریب به اتفاق مردم از عملکرد تیم ملی راضی هستند که نظرات آنها می‌تواند برای آینده کارلوس کی‌روش در تیم ملی ملاک قرار گیرد. اگر قرار است مسئولان فدراسیون فوتبال در مورد کی‌روش تصمیم بگیرند، بهتر است به نقطه نظرات مردم رجوع کرده و نظرات آنها را ملاک قرار دهند. اگر در برنامه‌های مختلف ورزشی نظرسنجی انجام شود، مردم به مسئولان خواهند گفت که راضی به ماندن کی‌روش هستند یا خیر و اینکه عملکرد تیم ملی رضایت‌شان را جلب کرده است یا نظری غیر از این دارند.

«اینکه برخی مدعی شوند که تنها نظرات آنها مهم است و به دیدگاه‌های مردم توجهی نکنند، درست نیست»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: همه برای موفقیت تیم ملی زحمت کشیدند. از وزارت محترم ورزش و فدراسیون فوتبال تا کادر فنی تیم ملی و بازیکنان نهایت تلاش خود را به کار گرفتند و هدف‌شان این بود که تیم ملی موفق شود اما روی یک اشتباه سهوی داوری تیم ما در آسیا به عنوانی نرسید. البته فوتبال تمام نشده و می‌توانیم در مسابقات آینده نتایجی بهتر کسب کنیم. 

سخنگوی پیشین باشگاه استقلال در خاتمه تصریح کرد: باید از کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان حمایت کنیم، چرا که تنها با حمایت مردم و صاحبنظران است که ملی‌پوشان فوتبال کشورمان انگیزه پیدا می‌کنند و تشویق می‌شوند که با عزتمندی از نام ایران دفاع کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )