نماینده ایرانی آل‌اشپورت در خاورمیانه گفت: مشکل پیراهن تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا حل شده است.
وحید جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد مشکلات پیراهن تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا و نقش پررنگ یوزپلنگ بر روی این پیراهن اظهار داشت: برای تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا آروزی موفقیت می‌کنم و امیدوارم این تیم بتواند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد. رایزنی‌هایی با شیخ سلمان، کفاشیان و نبی انجام دادیم و توضیحاتی را به مسئولان ارائه کردیم و مقرر شد تا پایان مسابقات تیم ملی ایران از همین پیراهن‌هایی که دارد استفاده کند.

وی ادامه داد: امیدوارم با همین پیراهن‌ها تیم ایران بتواند تا فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا برسد. در مجموع باید بگویم که با رایزنی‌هایی که کفاشیان انجام داد و جلساتی که نبی با شیخ سلمان برگزار کرد مشکلات پیراهن تیم ملی حل شد. در این بین توضیحات شرکت آل اشپورت هم تاثیرگذار بود و مقرر شد که ملی‌پوشان ایران تا پایان مسابقات از همین پیراهن ها استفاده کنند.

نماینده ایرانی آل‌اشپورت در خاورمیانه گفت: مسئولان زحمت زیادی کشیدند مشکلات پیراهن تیم ملی و ایرادی که به نقش پررنگ یوزپلنگ بر روی این پیراهن گرفته شده بود حل شد و با این شرایط تیم ایران می‌تواند با همین پیراهن‌ها به کار خود ادامه دهد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )