سرمربی تیم ملی عراق عدم آمادگی جسمانی بازیکنانش را دلیل شکست آنها در دومین بازی‌شان در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا برابر تیم ملی ژاپن دانست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، راضی شنیشل سوادی، سرمربی تیم ملی عراق پس از شکست یک بر صفر شاگردانش برابر تیم ملی ژاپن در دومین دور از بازی‌های مرحله گروهی جام ملت‌‌های آسیا که کار آنها را برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی سخت‌ کرد، به ضعف بازیکنان خود برای کنترل بازی اعتراف کرد و گفت: من فکر می‌کنم که ژاپن بازی خوبی را ارائه کرد و به همین دلیل توانست یک پنالتی هم کسب کند. ما هم موقعیت‌هایی را به هدر دادیم اما حالا دیگر چه کار می‌توانیم انجام دهیم؟

شنیشل افزود: اگر به ترکیب تیم ملی ژاپن نگاه کنید، می‌بینید که این تیم داری شش بازیکن است که در ضدحملات بسیار خطرناک ظاهر می‌شود در حالی که ما بازیکنانی را داریم که حتی توان ۹۰ دقیقه بازی کردن هم ندارند. ما برای کسب آمادگی جهت حضور در این رقابت‌ها فرصت کوتاهی داشته‌‌ایم اما نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم تا مهاجم‌مان را به سطحی قابل قبول برسانیم.

سرمربی تیم ملی عراق عنوان کرد: حتماً می‌دانید که یونس محمود و جاستین مرام مدت طولانی است که بازی نکرده‌اند و به همین دلیل در سطحی نیستند که ۹۰ دقیقه در زمین دوام بیاورند. در ترکیب ژاپن اما هوندایی را می‌بینید که از ایتالیا آمده است تا به تیم ملی‌اش کمک کند و آمادگی و موقعیت‌هایی که خلق می‌کند را دیده‌اید. ما در تیم خود بازیکنانی داریم که از جام خلیج فارس به بعد بازی نکرده‌اند و کم‌کم دارند به سطحی قابل قبول می‌رسند.

بازی بعدی تیم ملی عراق برابر فلسطین است و پیروزی در این بازی ششمین صعود متوالی شاگردان شنیشل را به مرحله یک چهارم نهایی تورنمنتی که سال ۲۰۰۷ قهرمانش شدند، تضمین می‌کند.

شنیشل در این خصوص تصریح کرد: بلیت حضور ما در مرحله بعد در این بازی صادر می‌شود و قطعاً بازی آسانی نخواهد بود. فلسطین می‌خواهد با کسب نتیجه‌ای خوب حفظ آبرو کند و با پیروزی از جام کنار برود اما ما هم با تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی‌مان تلاش می‌کنیم که این بازی را ببریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )