بازیکنان صنعت نفت آبادان قبل از شروع مسابقه برای کارلوس مانوئل جشن تولد گرفتند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار دوستانه تیم‌های نفت آبادان و استقلال به دلیل درخواست باشگاه استقلال ۳۰ دقیقه زودتر آغاز خواهد شد تا آبی‌پوشان بتوانند به پروازهای خود برسند و به تهران سفر کنند.

* کریم بوستانی شب قبل از مسابقه به اهواز رفت و پس از دیدار با خانواده خود مستقیما به ورزشگاه آمد تا در کنار استقلالی‌ها باشد.

* قبل از شروع بازی، بازیکنان صنعت نفت آبادان برای کارلوس مانوئل سرمربی پرتغالی خود جشن تولد گرفتند. وی امروز ۵۷ ساله شد.

* امیر قلعه‌نویی با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه تختی آبادان تماشاگر دیدار دو تیم ژاپن و عراق شد.

* طی جلسه‌ای که قبل از مسابقه برگزار شد مقرر گردید هر دو تیم برای استفاده از تعویض‌ها می‌توانند از ۵ نفر استفاده کنند. نفت آبادان خواستار ۱۰ تعویض بود. سرمربی استقلال به دلیل نفرات کم خود روی نیمکت با این موضوع مخالفت کرد.

* قرار است قبل از شروع مسابقه  ۲۲ بازیکن حاضر در زمین با شاخه‌های گل به سمت عکس غلامحسین مظلومی بروند و به این شکل یاد آن مرحوم را گرامی بدارند.

* تیم فوتبال استقلال با ترکیب گروسیان، عمران‌زاده، کربلایی، کریمی، فخرالدینی، خرسندنیا، نوری، کرار، شهباززاده، برهانی و عنایتی به زمین می‌روند.

* نفت آبادان با ترکیب هوری، مرداسی، بغلانی، غلامعلی‌تبار، علی‌شیرازی، مرادی‌زاده، طاهازاده، صاحب‌ریکانی، حسن ربیع‌خواه و محمد پورمحمد به زمین خواهند رفت.

* تیم استقلال با پیراهن آبی و تیم نفت آبادان با رنگ پیراهن همیشگی خود زرد در این مسابقه به میدان می‌رود.

* هواداران خوزستانی همچنان در حال ورود به ورزشگاه هستند و با توجه به اینکه از پیش اعلام شده بود این دیدار ساعت ۱۵ برگزار می‌شود، مردم به سمت استادیوم در حال حرکت هستند.

* علی جباری،‌ مهدی حاج‌محمد، منصور رشیدی، حبیب گودرزی، علی رحمانی، پرویز مظلومی، جواد قراب، نصرالله عبدالهی و احمد هدایت از بنیانگذاران باشگاه تاج به دعوت باشگاه نفت آبادان در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

* قضاوت این مسابقه بر عهده جواد شرفی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.