سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان جدید پرسپولیس در دیدار مقابل بنیادکار عملکرد خیلی خوبی داشتند و به نوعی جواب دادند.
محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اردوی پرسپولیس در منطقه راس‌ الخیمه امارات گفت: خوشبختانه اردوی خوبی برگزار کردیم و همه چیز اینجا در بهترین شرایط قرار دارد.

وی درباره اینکه گفته‌ می‌شود علی اکبر طاهری مسئول تام‌الاختیار باشگاه پرسپولیس به اردوی این تیم در راس‌الخیمه اضافه شده اظهار داشت: هنوز و تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم طاهری به ما اضافه نشده است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل بنیادکار خاطرنشان کرد: بازی خیلی خوبی بود و با اینکه بازیکنان خسته بودند و در دوران آمادگی هستیم موفق شدیم بنیادکار که از تیم‌های خوب آسیا است را شکست دهیم. البته بازیکنان جدید پرسپولیس در این بازی خیلی خوب کار کردند و به نوعی جواب دادند. تادو در این بازی خیلی خوب بود و خالقی‌فر هم عالی بازی کرد.

وی درباره دیدار فردای پرسپولیس مقابل راس‌الخیمه تصریح کرد: این تیم از تیم‌های لیگ یکی امارات است که با توجه به شرایط خوبی که دارد حتما امسال وارد سوپرلیگ امارات خواهد شد اما چیز خاصی از آنها نمی‌دانیم و فردا به مصاف این تیم خواهیم رفت.

خوردبین با بیان اینکه پرسپولیسی‌ها یکشنبه شب به تهران بازخواهند گشت در مورد تاثیر اردوی پرسپولیس در امارات گفت: مطمئنا تاثیر این اردو را در آینده خواهید دید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.