بازی تیم ملی امید فوتبال ایران و عمان برخلاف اعلام قبلی مسئولان عمانی به صورت زنده پخش نشد.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی امید فوتبال ایران در دیداری دوستانه در اردوی عمان ساعت ۱۸ امشب در ورزشگاه سلطان قابوس به مصاف تیم ملی امید عمان رفت که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان محمد خاکپور به پایان رسید.

گل‌های ایران را ارسلان مطهری دقیقه ۳۷ و بهنام برزای دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

* در این دیدار تیم ملی امید ایران با لباس‌های سفید و تیم ملی عمان با لباس قرمز به میدان رفت.

* حدود ۲۰۰ هوادار این بازی را از نزدیک نظاره کردند که تعدادی از معلمان و خانواده‌های ایرانی هم از حاضران در ورزشگاه بودند.

* مسئولان عمانی در جلسه هماهنگی بازی اعلام کردند این مسابقه به صورت زنده از شبکه عمان اسپورت پخش زنده می‌شود اما با شروع مسابقه خبری از پخش بازی نبود.

* راستینه کارشناس دیپلماسی عمومی سفارت ایران در عمان در ورزشگاه حاضر شد و بازی را از نزدیک نظاره کرد.

* برخلاف نیمه اول بازی که مجید صالح مربی تیم ملی با حضور در کنار خط زمین نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد در نیمه دوم محمد خاکپور کنار خط بود و با بازیکنان صحبت می‌کرد.

* در نیمه دوم فاضلی مصدوم شد و به جای او جهان‌تیغ به میدان آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از اینکه محمد خاکپور حدود یک ماه پیش هدایت تیم ملی امید ایران را بر عهده گرفت این چهارمین اردوی تدارکاتی تیم ملی امید است. تیم امید ایران در اولین مرحله از اردوی خود به جزیره کیش رفت و سپس با برگزاری ۲ اردوی تدارکاتی بازیکنان رده سنی حاضر در لیگ برتر و لیگ دسته اول را مورد ارزیابی قرار داد.

تیم ملی امید ایران خود را برای حضور در  دیدارهای مرحله اول انتخابی المپیک ۲۰۱۶ برزیل آماده می‌کند. این بازی‌ها از ۳ فروردین آغاز می‌شود که ایران با عربستان، نپال، افغانستان و فلسطین هم گروه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.