دبیر فدراسیون فوتبال گفت: به هاشم بیک‌زاده گفتم که گوسفند عقیقه کند تا دچار مصدومیت و بدشانسی نشود.
مهدی محمد‌نبی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به استرالیا، در مورد دیدار افتتاحیه بین استرالیا و کویت گفت: بازی‌های افتتاحیه معمولا یک طرفه به نفع میزبان است و فنی نیست اما کویت مقابل استرالیا بازی نسبتا خوبی را ارائه کرد و تدافعی نبود شاهد یک بازی خوب بودیم.

وی در مورد وضعیت تیم ملی ایران گفت: بازی‌های نسبتا مهم و دشواری در مرحله گروهی داریم اولین مسابقه هم مهم و حساس است.کی‌روش کادر فنی و تیم ملی کار سختی را پیش رو دارند البته تیم ملی در این مدت بیکار نبوده و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و با آمادگی خوبی وارد مسابقات می‌شود.

دبیر فدراسیون فوتبال گفت: باید در سه فینال در مرحله گروهی رقابت کنیم برای صعود امیدمان به خداست و تیم ایران در جام ملت‌ها کم شانس نیست.

نبی در مورد وضعیت هاشم بیک‌زاده گفت: بیک‌زاده بدشانس بود که مصدوم شد فردا کادر پزشکی تیم ملی نظرش خود را در مورد این بازیکن اعلام می‌کند و مدت دوری‌اش از فوتبال مشخص می‌شود بعد مصدومیت او در جام جهانی این دومین بدشانسی او بود.

وی افزود:‌به بیک‌زاده گفتم که بهتر است یک گوسفند عقیقه کند تا این گونه به بدشانسی نخورد می‌دانید که وقتی فرزندی متولد می‌شود برایش گوسفندی قربانی می‌کنند و آن خانواده یک گرم از گوشت آن گوسفند را هم خودشان را نمی‌خورند و همه را خیرات می‌کنند.

دبیر فدراسیون فوتبال در مورد کنگره اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: علاوه بر تصویب یک منطقه جدید در آسیا در مورد اصلاح برخی از قوانین AFC هم صحبت‌هایی مطرح شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )