دیدار خیرخواهانه تیم‌های منتخب ۹۸ و ستارگان موسیقی و هنر در جزیره کیش در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم فوتبال منتخب ۹۸ ایران و ستارگان موسیقی و هنر از ساعت ۱۵:۳۰ در جزیره کیش در حال برگزاری است. این دیدار خیرخواهانه برای کمک به کودکان بی‌سرپرست برگزار می‌شود.

در تیم منتخب ۹۸ پرویز برومند، افشین پیروانی، مهرداد میناوند، مهدی هاشمی‌نسب، جواد زرینچه، رضا شاهرودی، بهروز رهبری فرد (کریم باقری، دقیقه ۱۰)، سیروس دین‌محمدی، سپهر حیدری، خداداد عزیزی و علی دایی بازی می‌کنند. هدایت این تیم بر عهده مهدی مناجاتی است.

در تیم ستارگان موسیقی و هنر نیز بازیکنانی همچون حسین تراب‌پور، محمد نوازی، محمد پروین، فرشاد پیوس، فرزاد مجیدی، آتیلا حجازی، محسن عاشوری، علی موسوی، محمدرضا مهدوی، محسن افشانی، امیرعلی دانایی، حمید خندان، سام درخشانی، پژمان بازغی و محمد خندان بازی می‌کنند. هدایت این تیم را علی پروین بر عهده دارد.

این دیدار خیرخواهانه به همت مونسان، رییس سازمان منطقه آزاد کیش و همین طور آتیلا حجازی برگزار می‌شود.

این دیدار را حدود ۳ هزار نفر از نزدیک تماشا می‌کنند. در این دیدار علی دایی به شدت از سوی تماشاگران تشویق شد.

قضاوت این بازی بر عهده سعید مظفری‌زاده است.

حسین هدایتی نیز در ورزشگاه حضور دارد و بازی را از نزدیک تماشا می‌کند. امیر باقری پسر کریم باقری قرار است در تیم منتخب ۹۸ به میدان برود. مهدی رحمتی که قرار بود در این دیدار به میدان برود، این کار را انجام نداد و از روی نیمکت بازی را تماشا می‌کند.

با توجه به اینکه تیم فوتبال استقلال در جزیره کیش اردو برپا کرده است و قرار است از ساعت ۱۷ تمرین کند، امیر قلعه‌نویی به بازیکنان این تیم اجازه داده فقط یک نیمه از این دیدار را تماشا کنند اما تنها حنیف عمران‌زاده به ورزشگاه آمده و از روی سکوها بازی را تماشا می‌کند.

حسین جلالی رییس اداره ورزش و جوانان کیش هم در ورزشگاه حضور دارد. همچنین بسیاری از چهره‌های هنری و ورزشی به ورزشگاه آمده‌اند و این بازی را تماشا می‌کنند.
خدادا عزیزی درون زمین حرکت طنز‌آمیز زیادی را اجرا می‌کند. او پس از گلزنی دایی شادمانی عجیبی داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.