سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: شرایط تیم، نقل و انتقالات، کمک‌های مردمی، هزینه‌های انجام شده، پیش بینی منابع مالی و شرایط اردوی امارات از مسائل مورد بحث در نشست شب گذشته هیأت مدیره بود.
به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی خواجه وند در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: هیأت مدیره پرسپولیس شب گذشته با حضور اکثریت اعضاء تشکیل جلسه داد که در جریان آن مسائل مربوط به تیم، باشگاه، نقل و انتقالات، مسائل مالی و اردوی سرخپوشان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در این باره ادامه داد: در این نشست درباره شرایط تیم پیرو گزارش کادر فنی، بحث و بررسی صورت گرفت. در بخش دیگر آقای طاهری گزارشی از وضعیت موجود در باشگاه و چگونگی ورود به نقل و انتقالات نیم فصل ارائه کردند. در این گزارش به موضوعات بازیکنان مورد نظر که مذاکره برای جذب آنها منجر به توافق نشد، همچنین دلایل جذب بازیکنانی که با اعلام نیاز کادر فنی تحت قرارداد قرار گرفتند و چگونگی جذب بازیکنان خارجی پرداخته شد.

خواجه وند خاطرنشان کرد: در این نشست گزارش کاملی از مسائل مالی ارائه شد. کمک‌های مردمی صورت گرفته، هزینه‌های انجام شده، چگونگی مدیریت هزینه‌ها با توجه به منابع مالی موجود در این بخش مورد بحث قرار گرفت و در ادامه درباره پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های منابع درآمدی آینده جهت تأمین هزینه‌ها مورد بحث و مشورت قرار گرفت.

وی درباره دیگر مسائل مطرح شده در جلسه هیأت مدیره تصریح کرد: اردوی تیم در کشور امارات به منظور آماده‌سازی بازیکنان محل برپایی شرایط اردو و همچنین تأمین هزینه‌های آن نیز در این نشست مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

خواجه وند در پایان درباره عنوان مسوول اجرایی گفت: آقای طاهری به عنوان نایب رئیس هیأت مدیره، جلسات را تشکیل می‌دهند و در حوزه مسائل اجرایی باشگاه نیز با تصمیم هیأت مدیره، مسوولیت این امور به ایشان سپرده شده است و صرف نظر از عنوانی که وجود دارد، آقای طاهری کلیه موارد در این حوزه را انجام می‌دهند و مشکلی در این بخش وجود ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.