سرمربی هلندی شیاطین سرخ می‌گوید از این پس حضور کاپیتان انگلیسی تیمش در ترکیب اصلی قطعی نیست و قرار گرفتن او در ترکیب به شرایط این مهاجم بستگی دارد.
به گزارش خبرگزارس تسنیم، لوئیز فن‌خال با اعلام اینکه می‌خواهد تیمی متشکل از بازیکنان جوان بسازد، گفت از این پس حضور رونی در ترکیب منچستریونایتد به تعادل تیم بستگی دارد و وضعیت مهاجمان تیم.

فن‌خال در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی منچستریونایتد اظهار داشت: جایگاه او به تعادل تیم بستگی دارد. من اول باید در تیم تعادل برقرار کنم. امیدوارم که بهتر از این کار کنیم، چون آنوقت بازی‌های‌مان جذاب‌تر می‌شود. مشخص نیست که رونی همیشه در ترکیب تیم باشد، چون این موضوع به فرم و آمادگی مهاجمان‌مان بستگی دارد.

فن‌خال ادامه داد: رونی مهاجم بسیار خوبی است که من می‌توانم از او در پست‌‌های دیگر هم استفاده کنم. این همان چیزی است که من دوست دارم. من به بازیکنان چند پستی علاقه دارم و معمولاً بازیکنانی می‌خرم که توانایی بازی در چند پست را دارند تا بازیکنانی که تخصص‌شان در یک پست است.

مربی هلندی شیاطین سرخ درباره برنامه‌اش در خصوص استفاده از بازیکنان جوان‌ در ترکیب تیمش هم گفت: من به اندازه کافی وقت داشته‌ام تا تمام بازیکنانم را بشناسم. اینجا هم یک دوران مهیج دیگر داشته‌ام و اصلاً به خاطر همین چیزها مربی شده‌ام. من کار کردن با بازیکنان جوان را دوست دارم. با جوان‌ها کار کردن تو را جوان نگه می‌دارد، ضمن اینکه می‌توانی از آنها برای ساختن تیمت استفاده کنی. البته ما هنوز در ابتدای این پروسه هستیم.

فن‌خال اعتراف کرد که منچستریونایتد هنوز به آن سطحی که انتظار می‌رفت، نرسیده و او مقصر است. وی عنوان کرد: اولین باری که احساس گناه کردم، در اوایل فصل بود که از ۱۱ بازی اول‌مان، تنها ۱۳ امتیاز گرفته بودیم. آن زمان وقتی به ورزشگاه‌ها می‌رفتم حس می‌کردم که هواداران از ما راضی نیستند. با این حال هر بار که من وارد ورزشگاه می‌شدم آنها از جای خود بلند می‌شدند و تشویقم می‌کردند.

وی تصریح کرد: من احساس خوبی نداشتم، چون خودم را مسئول و مقصر نتایج تیم می‌دانستم و به همین خاطر الان خوشحالم که چند بازی پشت سر هم را برده‌ایم. با این حال این کافی نیست و من امیدوارم که وضعیت تیم از چیزی که هست بهتر شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.