سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: به تیم ملی امیدوارم اما تمرکز فنی را از کی‌روش گرفته‌اند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان که عصر امروز (دوشنبه) در محل تمرین تیم ملی حاضر شده بود، درباره شرایط این تیم اظهار داشت: خوشبختانه ملی‌پوشان امروز تمرین بسیار خوبی را انجام دادند و به وضعیت تیم ملی بسیار امیدوار شدم. با این حال معتقدم تمرکز فنی را از کی‌روش گرفته‌اند.

وی در ادامه افزود: ما از صبح با هم بودیم و با او تماس داشتم. شرایطی که دیدم به گونه‌ای بود که تمرکز فنی او گرفته شده بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران ادامه داد: بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی انتظار بر این بود که روابط وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال منطقی بوده و ارتباط خوبی با هم داشته باشند اما به وضوح مشخص است که میان آنها اختلاف وجود دارد.

منصوریان ادامه داد: اختلاف به گونه‌ای است که گاهی وزارت ورزش با ایده‌های فدراسیون مخالف است و گاهی فدراسیون به نظرات وزارت ورزش توجه نمی‌کند. با این شرایط تیم ملی آسیب می‌بیند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ روز دیگر نخستین بازی ما با بحرین است و در حالی به استرالیا می‌رویم که تنها یک بازی تدارکاتی انجام داده‌ایم و یک بازی هم با عراق پیش رو خواهیم داشت. در حالی که قطر ۱۸ بازی تدارکاتی داشته و کره و ژاپن هم ۱۱، ۱۲ بازی تدارکاتی داشته‌اند.

منصوریان تأکید کرد: جام ملت‌های آسیا دیگر برای تیم‌های آسیایی ارزشمند شده است. با این حال ما فقط با دو اردوی خارجی و یک بازی دوستانه به این مسابقات می‌رویم آن هم در حالی که مشکلات جانبی چون سربازی بازیکنان، البسه تیم و بلیت سفر سر جای خود باقی است. 

وی خاطرنشان کرد: از نظر امکانات و بازی دوستانه مشکل داشته‌ایم و مجموع این اتفاقات تمرکز فنی کی‌روش را از او گرفته است.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران افزود: از وقتی ما در بازی مقدماتی جام جهانی مقابل کره جنوبی پیروز شدیم، انتظارات از تیم ملی بالا رفته است. با این حال عصر امروز شاهد بودم با تمام این مشکلات حاشیه‌ای تیم ملی بازیکنان با تعصب تمرین می‌کنند.

منصوریان تأکید کرد: پاداش تیم ملی بعد از جام جهانی و دستمزد کادرفنی و کی‌روش پرداخت نشده است. او اگر خودش را می‌دید می‌توانست یکطرفه قراردادش را فسخ کند اما او به این تیم علاقمند است و با تعصب کار می‌کند.

وی تصریح کرد: امروز دیدم که بازیکنان تیم ملی علاوه بر اینکه برای کشورمان بازی می‌کنند برای مربی خود هم بازی می‌کنند و تلاش دارند. ارتباط عاطفی نزدیکی بین بازیکنان و کی‌روش وجود دارد و معتقدم تیم ملی با همدلی می‌تواند نتیجه بگیرد. 

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پایان گفت: رفاقت تیم ملی را بسیار خوب دیدم و اکنون تلفیق خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه شکل گرفته است. من به موفقیت این تیم در جام ملت‌ها امیدوارم، چون اکنون هم تیم برای جام ملت‌های آسیا حفظ شده است و هم برای جام جهانی ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )