کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

آندرانیک تیموریان و مهدی قریشی قرارداد خود را با تراکتورسازی تبریز در هیات فوتبال تبریز ثبت کردند.

به گزارش ایسنا آندرانیک تیموریان که در نیم فصل اول در تیم استقلال تهران توپ می‌زد بعد از جدایی از این تیم به تراکتورسازی پیوست تا در نیم فصل دوم کار خود را با تیم تراکتورسازی تبریز ادامه دهد. این درحالی است که قرارداد تیموریان به مدت یک و نیم فصل به امضا رسیده و آندو به طور قطعی تا پایان نیم فصل دوم لیگ چهاردم تراکتورسازی را همراهی می کند و تمدید قرارداد او در لیگ پانزدهم به صورت توافقی خواهد بود.

همچنین مهدی قریشی که در تیم گسترش فولاد تبریز بازی می‌کرد پس از آنکه نتوانست نظر مثبت فراز کمالوند مربی این تیم را جلب کند از گسترش فولاد جدا و به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست. قرارداد این بازیکن با تراکتورسازی به مدت یک و نیم سال و تا پایان لیگ پانزدهم است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )