کاپیتان تیم راه آهن می گوید بازیکنان جوان این تیم محتاج نان شب‌شان هستند.

بهادر عبدی در گفتگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت باشگاه راه آهن اظهار کرد: از زمانی که به راه آهن آمدم هر سال پیشنهادات بهتری نسبت به این تیم داشتم اما بخاطر علاقه ای که به راه آهن و بازیکنانش دارم از این تیم جدا نشدم، امسال هم همین اتفاق رخ داد و فکر می کنم اوج وفاداری من به باشگاه راه آهن ثابت شد. در ابتدای فصل که وضعیت باشگاه مشخص نبود کسی به پای این تیم نمی نشست اما من علیرغم همه پیشنهاداتی که داشتم ترجیح دادم در راه آهن بمانم. در آن مقطع زمانی حتی با باشگاه گسترش فولاد تبریز هم مذاکره کردم و قرارداد داخلی هم بین ما امضا شد اما بخاطر اینکه زمزمه هایی از حضور حمید استیلی شنیدم در راه آهن ماندنی شدم.

وی افزود: زمانی که کار را با حمید استیلی آغاز کردیم من و تعدادی از بازیکنان راه اهن بخاطر استیلی مبلغی از قراردادهای فصل گذشته را بخشیدیم و مابقی آن را با تاخیر یک ساله دریافت کردیم.

کاپیتان تیم راه آهن در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه هر هفته انتظار داشتیم مشکلات راه آهن حل شود اظهار کرد: ما بدون دریافت پول چند ماه را سپری کردیم تا اینکه مالکیت تیم را از حمید استیلی گرفتند. باید بگویم من و چند بازیکن قدیمی تیم امسال هیچ پولی دریافت نکردیم، این در حالی است که برخی بازیکنان بین سی تا پنجاه درصد دریافتی داشتند. در دوره های قبلی بازیکنان راه آهن در چندین نوبت اعتصاب کردند تا مطالباتشان را بگیرند اما در زمان حمید استیلی هیچ گونه اعتراضی انجام نشد.

عبدی اضافه کرد: در باشگاه راه آهن جو خوبی حاکم است و بازیکنان رابطه خوبی با یکدیگر و مربیان تیم دارند حتی بازیکنان بزرگ تیم گاهی اوقات به بازیکنان جوان پول تو جیبی می دادند تا اموراتشان را بگذرانند، به خاطر همین موضوع جدا شدن از تیم راه آهن برای ما سخت است.

وی در ادامه با اشاره به مقصر اتفاقات اخیر باشگاه راه آهن اظهار کرد: شاید نتوانیم مقصر را پیدا کنیم اما اینکه در باشگاه هیچ مسئولی نباشد تا پاسخ بازیکنان را بدهد برایمان درد آور است. دوست دارم به گوش مسئولان برسد بازیکنان ما هم خانواده دارند، اگر پول پرداخت نمی کنند ما از کجا باید هزینه زندگی مان را تامین کنیم؟ بعضی از بازیکنان جوان ما حتی محتاج نان شب‌شان هستند، دوست دارم آنهایی که حرف از پرداخت های میلیاردی به فوتبالیست ها می‌زنند بازیکنان هزار تومانی را هم ببینند. بازیکنان بزرگ تیم به جوان ترها پول تو جیبی می‌دهند تا شب را گرسنه نخوابند.

کاپیتان تیم راه آهن در ادامه صحبت های خود خطاب به مسئولان تصمیم گیرنده گفت: بیایید ببینید جوانان تیم ما حتی هزار تومان برای خرید غذا ندارند. خدا را شکر فوتبالیست هایی همچون من چند سال درآمد داشته اند و الان محتاج نیستند اما بازیکنان جوان هیچ درآمدی برای امرار معاش ندارند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )