سرمربی بایرن مونیخ می‌گوید اگر شاگردانش لحظه‌ای به خیال کامل بودن عملکردشان دست از تلاش برای پیشرفت بکشند، سرنوشت این فصل بورسیا دورتموند در انتظار آنها خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری آخرین بازی تیمش در نیم فصل نخست بوندس‌لیگا در خانه ماینتس، به بازیکنانش هشدار داد همیشه و در همه حال باید پیشرفت کنند، چون در غیر اینصورت در تله‌ای گرفتار می‌شوند که رقیب اصلی آنها، بورسیا دورتموند در این فصل در آن افتاده است.

دورتموندی‌ها در این فصل وضعیت فاجعه‌آمیزی داشته‌اند. نایب قهرمان فصل گذشته که در این فصل ۹ بار باخته و تعداد شکست‌هایش از تمام تیم‌های بوندس‌لیگا بیشتر بوده است، اکنون با ۱۵ امتیاز در رده شانزدهم جدول ۱۸ تیمی بوند‌س‌لیگا قرار دارد و به جای نبرد در کورس قهرمانی در حال مبارزه برای فرار از سقوط است.

پپ گواردیولا که تیمش با حاشیه امنیتی ۱۱ امتیازی در صدر جدول بوندس‌لیگا قرار دارد و ۲۷ امتیاز بیشتر از دورتموند کسب کرده است، معتقد است با همه آمار خوبی که شاگردانش در این فصل برجای گذاشته‌اند، هنوز زمان اطمینان خاطر از رسیدن به اهداف‌شان در بوندس‌لیگا فرا نرسیده است.

گواردیولا اظهار داشت: زمانی که من دورتموند را می‌بینم همیشه با خودم می‌گویم: ببین پپ! این وضعیت ممکن بود برای تیم تو هم رخ دهد. وضعیت دورتموند برای من یک درس است. این درس که بایرن هم ممکن است بازنده باشد. برای فرار از چنین شرایطی تنها کاری که باید انجام دهیم این است که مدام پیشرفت داشته باشیم.

دورتموند با وجود وضعیت ناامیدکننده‌ای که در بوندس‌لیگا دارد، در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی داشته و به عنوان صدرنشین از گروه خود به مرحله یک هشتم نهایی رسیده است اما کار سختی در این مرحله دارد، چون باید با یوونتوس، صدرنشین جدول رده‌بندی سری A روبه‌رو شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )