کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به انتخاب محمد خاکپور به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید گفت: از لحاظ فنی شناختی از او ندارم ولی امیدوارم در کارش موفق باشد.
امیر حاج‌رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درمورد انتخاب خاکپور به عنوان سرمربی تیم امید گفت: در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۴ یک سال در کنار خاکپور بودم. خاکپور شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد و هرچه از خصوصیات مثبت اخلاقی او حرف بزنم، کم گفته‌ام. با این حال باید بگویم که من شناختی از خصوصیات فنی و مربیگری خاکپور ندارم و نمی‌توانم در این خصوص اظهارنظر قاطعی داشته باشم.

وی در ادامه افزود: اگر خاکپور تجریبات زیادی در مربیگری داشت، قطعاً می‌توانستم نظر روشن‌تری در این خصوص بدهم. من در مورد خصوصیات اخلاقی و شخصیتی خاکپور، نسبت به او ارادت دارم ولی نمی‌توانم در حال حاضر درمورد مسائل فنی صحبت کنم و پیش‌بینی خاصی داشته باشم.

حاج‌رضایی در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کنید انتخاب فردی که سابقه‌ای در مربیگری ندارد، یک ریسک بزرگ بود، خاطرنشان کرد: تیم امید همیشه در فوتبال ایران مثل یک بچه سرراهی بوده و مسئولان درمورد این تیم در آخرین لحظات تصمیم گرفته‌اند. به هر حال فاکتور تجربه و سابقه مربیگری را نمی‌توان نادیده گرفت اما من نمی‌خواهم درمورد انتخاب خاکپور منفی حرف بزنم و برای او آرزوی موفقیت دارم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )