کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

برنامه بازی های تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان ۲۰۱۵ آسیا اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سرخپوشان پایتخت طبق برنامه اعلامی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، ۵ اسفند در هفته اول مسابقات میزبان لخویا قطر در آزادی هستند. پرسپولیس سه شنبه ۱۲ اسفند در تاشکند یا ابوظبی باید مقابل برنده دیدار الجزیره امارات- بنیادکار ازبکستان قرار گیرد. سه شنبه ۲۶ اسفند، پرسپولیس در هفته سوم در ریاض به مصاف النصر عربستان خواهد رفت.

بازی های دور برگشت در سال ۱۳۹۴ پیگری می شود و پرسپولیس چهارشنبه ۱۹ فروردین در آزادی میزبان النصر عربستان است و چهارشنبه ۲ اردیبهشت نیز در دوحه میهمان لخویا خواهد بود. آخرین بازی پرسپولیس نیز روز چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت در تهران مقابل الجزیره امارات یا بنیادکار ازبکستان خواهد بود.

پرسپولیس در صورت صعود از مرحله گروهی طی روزهای ۲۹ اردیبهشت و ۵ خرداد باید در مرحله یک هشتم نهایی به میدان برود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )