با شکست روسونری در خانه جنوا و پیروزی آبی‌پوشان رم در خانه پارما چهاردهمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا پیگیری شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A، امشب (یکشنبه) سه بازی برگزار شد که در مهمترین آنها میلان در خانه جنوا با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد.

تنها گل این بازی که سومین شکست روسونری را در فصل جاری سری A رقم زد و این تیم را به رده هفتم جدول فرستاد، لوکا آنتونلی در دقیقه ۳۲ به ثمر رساند. جنوا با این پیروزی ۲۶ امتیازی شد و جای ناپولی را در رده سوم جدول سری A‌ گرفت.

در دیگر بازی مهم امشب لاتزیو در خانه پارما با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد. استفانو مائوری در دقیقه ۴۵ و فلیپه اندرسون در دقیقه ۵۹ گل‌‌های آبی‌پوشان شهر رم را به ثمر رساندند و تنها گل پارما را هم رافائله پالادینو در دقیقه ۴۵ زد. لاتزیو با این برد ۲۳ امتیازی شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت.

امشب همچنین آتالانتا موفق میهمان خود چزنا را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و با سه امتیاز این بازی ۱۴ امتیازی شود و به رده پانزدهم جدول صعود کند.

هفته چهاردهم سری A امشب با برگزاری یک بازی دیگر دنبال می‌شود که در آن اینتر از ساعت ۲۳:۱۵ میزبان اودینزه است.

در جدول رده‌بندی رقابت‌ها یوونتوس ۳۵ امتیازی صدرنشین است، رم ۳۳ امتیازی در رده دوم قرار دارد و جنوای ۲۶ امتیازی جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.