مدیر رسانه ای تیم ملی گفت: کارلوس کی روش بعد از بازی برابر کره جنوبی سرمربی تیم ملی مصاحبه ای انجام نداده و نباید بر اساس حرفی که زده نشده قضاوتی انجام داد.
به گزارش ایسنا، محسن معتمدکیا درباره اینکه گفته می شود کی روش در اظهارنظری گفته با توجه به کسری بودجه احتمال نتیجه گرفتن تیم ملی در جام ملتهای آسیا وجود دارد گفت: پس از اینکه بازی تیم ملی برابر کره جنوبی به پایان رسید و کی روش در نشست خبری شرکت کرد ایشان دیگر گفت وگویی را با رسانه ها انجام نداده و نباید با استناد به اظهارنظری که صورت نگرفته قضاوتهایی انجام داد.
وی افزود: سرمربی و به طور کل کادر فنی برای آماده سازی تیم ملی جهت حضور در جام ملتهای آسیا بر طبق وظیفه ذاتی شان در حال برنامه ریزی هستند و نباید با استناد به نقل قولهایی که منتسب به ایشان شده قضاوتهایی صورت بگیرد و خدایی ناکرده تمرکز تیم ملی به هم بخورد.
مدیر رسانه ای تیم ملی در پایان گفت: این انتظار می رود با اتحاد و همدلی تیم ملی را در راه آماده سازی و حضور پرقدرت در جام ملتهای آسیا کمک کنیم چرا که در نهایت کسب مقام در این رقابتها افتخاری برای همه ایران است. امیدوارم در فاصله ۴۰ روز تا شروع جام ملتهای آسیا همه برای تقویت تیم ملی هم صدا شویم.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.