سرمربی جدید تیم ملی فوتبال جوانان گفت: برنامه کامل و زمان‌بندی‌شده‌ای برای هدایت تیم ملی جوانان به فدراسیون فوتبال داده‌ام و امیدوارم قدردان اعتماد آن‌ها باشم.

امیرحسین پیروانی پس از انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امیدوارم از عهده مسئولیتی که به من سپرده‌اند برآیم. زمانی که فدراسیون با من تماس گرفت و درخواست برنامه کاملی برای تیم ملی جوانان کرد، با استفاده از تجربیات قبلی و اندیشه‌های فنی مدنظرم، برنامه کامل و زمان‌بندی شده‌ای را برای تیم جوانان آماده کردم و با حضور در جلسه کمیته فنی فدراسیون، از این برنامه دفاع کردم.

وی افزود: پیش از این هم گفته بودم که برایم افتخار است تیم ملی جوانان کشورم را بر عهده داشته باشم و به همین منظور از حداکثر توانم را برای آماده کردن برنامه‌ای کامل و زمان‌بندی شده به کار بردم اما اگر هر مربی دیگری برای تیم جوانان انتخاب می‌شد، برایش آرزوی موفقیت می‌کردم و از هیچ کمکی به او و تیم کشورم دریغ نمی‌کردم. خوشحالم که این صحبت‌ها را پیش از انتخاب فدراسیون داشته‌ام و از اعتمادی که مجموعه فدراسیون و کمیته فنی به من کردند تشکر می‌کنم.

پیروانی تاکید کرد:‌ همه تلاشم را می‌کنم تا با استعدادیابی هرچه گسترده‌تر و دقیق‌تر، بازیکنان توانمند برای رده سنی جوانان را شناسایی کنم و در یک پروسه اردویی و تمرینی حساب شده، بتوانیم تا شروع مسابقه‌های مقدماتی قهرمانی آسیا، تیم قدرتمندی بسازیم.

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال جوانان خاطرنشان کرد: وقتی برنامه‌هایم را به کمیته فنی ارائه کردم، اگرچه طبعاً تمایل به خدمت به تیم ملی کشورم داشته و دارم اما به هیچ وجه نگران انتخاب نشدن نبودم. برادرم غلامحسین پیروانی جمله زیبایی را در این باره به من گفت؛ اینکه اگر این مسئولیت را به شما سپردند، برایت نعمت است که باید قدردانش بود و اگر هم نسپردند، حتماً حکمتی در کار است.

وی تاکید کرد: قطعاً برای کار کردن در تیم ملی جوانان از مربیان قبلی و توانمند این تیم در سال‌های گذشته بویژه علی دوستی‌مهر کسب اجازه می‌کنم و همین‌طور یادآور می‌شوم که سال‌ها در کنار مربیان باتجربه بزرگی چون محمود یاوری، مهدی مناجاتی، غلامحسین پیروانی، محمد مایلی‌کهن و شادروان ناصر حجازی تلمذ کرده‌ام و امیدوارم از دانش و تجربه‌ای که کنار آن‌ها فرا گرفته‌ام در تیم جوانان به خوبی استفاده کرده و در یک کار گروهی با حمایت فدراسیون و استفاده از نظرات کارشناسی سایر مربیان پایه بتوانیم تیم نوجوانان را به سرمنزل مقصود برسانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.