پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است این تیم از لحاظ تاکتیکی به بن‌بست رسیده و تیم‌های حریف به راحتی می‌توانند در تاکتیک ساده و مشخص این تیم اخلال ایجاد کنند.
سید هادی طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر این‌ که استقلال در هفته‌های اخیر هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ تاکتیکی تحلیل رفته است، اظهار کرد: ما دیروز دیدیم که استقلال بیشتر از ۴۵ دقیقه نتوانست بازی کند و در ۷۵ دقیقه بعدی کیفیت لازم را نداشت. حتی جاسم کرار به عنوان بهترین بازیکن این تیم فقط در نیمه اول بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به این‌ که استقلال با وجود بازیکنان خوب در این تیم تنها یک تاکتیک ساده و مشخص را دارد، گفت: استقلال ۱۰ سال قبل کاری را در فوتبال ایران انجام داد که نتیجه‌بخش بود اما بعد از یک دهه آمده‌اند و می‌خواهند همان کار را انجام دهند و نتیجه بگیرند، در حالی که فوتبال تغییر کرده است. اگر تیم‌ها بتوانند جلوی ارسال از جناحین در تیم استقلال را بگیرند و زمانی که این تیم عقب می‌افتد، بتوانند مدافعی را که به خط حمله منتقل می‌شود مهار کنند، به راحتی می‌توانند آبی پوشان را خنثی کنند.
طباطبایی همچنین با اشاره به باخت دو بر یک استقلال برابر پرسپولیس در شهرآورد خاطرنشان کرد:‌ استقلال به یکی از ضعیف‌ترین پرسپولیس‌های تاریخ باخت.
وی همچنین درباره احتمال تغییر و تحولات در باشگاه استقلال و در کادر فنی این تیم بیان کرد:‌ وقتی تیمی از نظر نتیجه گیری تا این حد به مشکل می‌خورد باید یک سری تغییرات در آن تیم رخ دهد. هر چیزی یک دوره ای دارد و دوره این تفکرات در فوتبال ایران تمام شده است شاید این تفکرات در یک دهه قبل جواب می‌داد اما شرایط تغییر کرده و فوتبال عوض شده است.
وی افزود:‌ استقلال توانایی قهرمانی را دارد ولی نه با این تفکرات. بنابراین باید منتظر اتفاقات جدیدی در این تیم باشیم.
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )