سرمربی ۴۷ ساله بورسیا دورتموند شایعه احتمال حضورش روی نیمکت توپچی‌های لندن را رد کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ اخیراً در مصاحبه‌ای که با برنامه «Sports HUB» شبکه تلویزیونی «BT Sport» بریتانیا از علاقه‌اش برای مربیگری در لیگ برتر انگلیس گفت. این در حالی است که پیش از این رسانه‌های انگلیسی  مقصدهای احتمالی این مربی آلمانی را تیم‌هایی همچون منچسترسیتی و چلسی و حتی آرسنال مطرح کردند.

کلوپ که شاگردانش چهارشنبه شب در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب آرسنال شدند در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت پرمیوم» ایتالیا به حالت شوخی گفت: پس از عملکرد بورسیا دورتموند در ورزشگاه امارات فکر نمی‌کنم هواداران آرسنال دیگر تمایل داشته باشند تا من به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم بنشینم.

وی در ادامه عنوان کرد: آرسنال یکی از برترین مربیان جهان را در اختیار دارد و من هم در یکی از بهترین باشگاه‌های جهان مشغول به کار هستم. از تمامی تعریف و تمجیدهایی که در این مدت از من شده تشکر می‌کنم ولی آینده من در دورتموند است.

کلوپ ۴۷ ساله که در فصل ۲۰۰۸ هدایت زردپوشان وستفالن را بر عهده گرفت در فصل‌های ۱۱-۲۰۱۰ و ۱۲-۲۰۱۱ دورتموند را برای ۲ دوره متوالی به قهرمانی بوندس‌لیگا رساند و در کنارش قهرمانی در جام حذفی آلمان (۱۲-۲۰۱۱) و سوپر جام آلمان (۲۰۱۳ و ۲۰۱۴) را برای این تیم به ارمغان آورد. وی حتی در فصل ۱۳-۲۰۱۲ زردپوشان وستفالن را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند، هر چند در این مرحله مغلوب بایرن مونیخِ تحت هدایت یوپ هاینکس شد و از رسیدن به قهرمانی باز ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.