کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پس از گل اول استقلال آرش برهانی شادی گل جدیدی از خودش رو کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال در نیمه اول در حال پیگیری است حاشیه‌هایی در ورزشگاه فولادشهر وجود دارد.

* یکی از بوقچی‌های باشگاه ذوب‌آهن در روی سکوها حرکات عجیب و غریبی در زمان حملات تیم ذوب‌آهن از خود نشان می‌دهد.

* بعد از اینکه برهانی گل استقلال را به ثمر رساند این بازیکن خوشحالی جدیدی از خودش رو کرد و کفش‌های کرار جاسم که به او پاس داده بود را واکس زد!

* در دقیقه ۵ زمانی که بازیکن تیم ذوب‌آهن از هاشم بیک‌زاده رد رشد امیر قلعه‌نویی سر بازیکن تیمش فریاد زد.

* قبل از اینکه کرار گل دوم استقلال را به ثمر برساند مصدوم شد که قلعه‌نویی از تیموریان خواست خودش را برای حضور در بازی آماده کند.

* کرار پس از به ثمر رساندن گل دوم خوشحالی‌اش را با امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم تقسیم کرد این در حالی است که پس از استقلال و تراکتورسازی که کرار کارت زرد گرفت و دربی ۷۹ را از دست داد قلعه‌نویی از این بازیکن عراقی‌اش ناراحت بود و حتی علیه او مصاحبه هم کرد.

* پس از گل قاسم دهنوی برای ذوب‌آهن بازیکنان این تیم خوشحالی نکردند و توپ را به سرعت وسط زمین قرار دادند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.