سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری گفت: گرچه درصد مالکیت توپ نفت مقابل ما بیشتر بود اما موقعیت‌های گل ما کمتر از این تیم نبود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یونس گراییلی پس از شکست صنعت ساری در ضربات پنالتی مقابل نفت تهران در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار سختی مقابل تیم دوم جدول داشتیم. در ابتدای بازی با ۵ مدافع بازی کردیم که پس از گل تغییر روش کردیم و با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی کردیم. در ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم چندین موقعیت گل داشتیم که یکی از آنها تبدیل به گل شد.طبیعتا پس از گل آنها تعویض هایی داشتند که قصد داشتند رو به توپ‌های بلند بیاورند. کمال کامیابی‌نیا و ایمان مبعلی را وارد زمین کردند. البته مدافعان ما بسیار هوشیار کار کردند و در ضدحمله موقعیت‌هایی را خلق کردیم. در مجموع بازی بسیار خوبی را انجام دادیم.

سرمربی صنعت ساری در مورد اینکه در اواخر این دیدار بازیکنانش روی زمین می‌افتادند و هنگامی که نفتی‌ها توپ را به بیرون نزدند با واکنش هوادارانش روبه‌رو شد، خاطرنشان کرد: من از هواداران ساروی تقدیر و تشکر می‌کنم که این مسافت را طی کردند و واقعا در مجموع بازی تیم ما را تشویق کردند. دست تک‌‌تک آنها را می‌بوسم. ما در طول ۱۲۰ دقیقه بازیکنان‌مان زیاد روی زمین نیفتادند. اگر هم چند باری این اتفاق افتاد به خاطر مصدومیت‌های شدید بود که در یک صحنه علی عرب با سری بانداژ شده به بازی ادامه داد و در مواردی دیگر هم مجبور شدم بازیکن را تعویض کنم. ما جوانمردانه بازی کردیم و تنها چیزی که با بازیکنانم اعلام کردم این بود که وقت‌کشی نکنند. دست تک‌تک بازیکنان را می‌بوسم. آنها مرد و مردانه جنگیدند در حالی که هیچ امکانات و پرداختی برای آنها در نظر گرفته نشده است.

سرمربی صنعت ساری با گله از مسئولان این استان تأکید کرد: مسئولان مازندرانی بازیکنان خودشان را باور ندارند. مدیرعامل ما تنهاست و هیچ کمکی به او انجام نمی‌شود. تاکنون بازیکنانم دریافتی نداشتند. خواهش می‌کنم به این بازیکنان توجه بیشتری شود و امکانات بیشتری را برای آنها در نظر بگیرد. شاید در این دیدار درصد مالکیت نفت بیشتر از ما بود اما موقعیت گل ما کمتر از آنها نبود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.