تمرینات امروز تیم ملی فوتبال با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، ششمین روز از تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در جریان اردوی تیم ملی برای دیدار با کره جنوبی از ساعت ۱۰:۳۰ امروز با حضور تمامی بازیکنان دعوت شده به جز سردار آزمون در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد. گفته می‌شود آزمون به دلیل مشکلات شخصی در تمرینات امروز حاضر نشده است.

* بازیکنان یکی یکی از ساعت ۱۰:۱۵ وارد زمین شده و به دلخواه و به صورت آزاد خود را گرم کردند.

* هاشم بیک‌زاده بازیکن مصدوم تیم ملی که این روزها دوران نقاهت را می‌گذارد از همان ابتدا از جمع ملی‌پوشان جدا شده و باز هم به طور جداگانه زیر نظر دکتر و بدنساز تیم ملی به تمرین پرداخت.

* از ساعت ۱۰:۳۰ ملی‌پوشان به دو تیم قرمز و سفید تقسیم شده و در یک فضای بسیار کوچک بین دو دروازه بزرگ ابتدا دست‌رشته بازی کردند که در همین حین زیر نظر بدنساز برای گرم کردن بدن‌های خود به کارهای کششی و نرمشی مشغول شدند.

* در این تمرین که بیشتر خنده و شادی بر فضای آن جریان داشت بازیکنان تیم ملی ورزش‌های شبیه هندبال و بسکتبال را تمرین کردند که این تمرینات با توپ‌های کوچک و بزرگ انجام شد.

* در یک بخش از این تمرین که با کری شدید بازیکنان همراه بود بازیکنان تیم ملی به شکل بازیکنان آمریکایی به روی هم ریخته که در نهایت کی‌روش مجبور شد وساطت کرده و آنها را از روی هم بلند کند. جالب اینکه در این بخش کاور پژمان منتظری نیز پاره شد و یکی از ملی‌پوشان نیز به شوخی از بازیکنان خواست که این نوع تمرین برره‌ای به پایان برسد.

* این قسمت از تمرین زیر نظر دستیاران کی‌روش به جز علی کریمی که نظاره‌گر آن بود برگزار شد و در یک قسمت از آن بازیکنان با دنبال کردن یکدیگر استارت‌های کوتاه و بلند را تمرین کردند.

*‌از ساعت ۱۱:۲۰ تمرینات تیم ملی وارد فاز تازه‌ای شد و بازیکنان پس از یک استراحت کوتاه به دو تیم سبز و مشکی تقسیم شده که تیم مشکی را تیم اصلی جام جهانی تشکیل می‌داد. در این بخش تأکید کی‌روش بیشتر بر روی ضربات ایستگاهی بود و به این نحو که بازیکنان از جمله دژاگه، حاج صفی، تیموریان، گردانی و رفیعی توپ‌ها را از نقاط مختلف زمین سانتر می‌کردند و تیم مشکی به عنوان تیم حمله کننده و تیم سبز به عنوان تیم مدافع وارد عمل شد و در صورتی که توپ توسط مدافع دروازه‌بان‌ها دفع می‌شد جبهه دوم هجومی وارد عمل شده و موقعیت تازه‌ای برای گلزنی توسط آنها ایجاد می‌شد. در این تمرین دروازه‌بان‌ها به صورت چرخشی در درون دروازه قرار می‌گرفتند و در یک صحنه کی‌روش که نظارت ویژه‌ای بر روی این بخش از تمرین داشت و بارها آن را قطع کرد تا نحوه استقرار صحیح بازیکنان را به آنها گوشزد کند، در یک صحنه به شدت عصبانی شد و بر سر بازیکنان فریاد زد.

* محسن فروزان که گفته می‌شد دچار مصدومیت شده و وضعیتش نامشخص است امروز بدون هیچ مشکلی پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت. حدود ۵۰ تماشاگر تمرین امروز ملی‌پوشان را از نزدیک تماشا کردند.

* از ساعت ۱۱:۳۰ علی کفاشیان با لباس ورزشی به کمپ تیم‌های ملی آمد و پس از مصاحبه در جمع خبرنگاران برای گفت‌وگو با کی‌روش و بازیکنان به زمین کمپ رفت.

* در مجموع تمرینات امروز به دو بخش تقسیم شد که بخش اول بیشتر بازیکنان در حین گرم کردن به شوخی و خنده پرداختند و در بخش دوم تمرینات سانتر از جناحین از نقاط مختلف زمین انجام شد. * تیموریان، انصاری فرد، نکونام، حاج صفی و دژاگه بازیکنانی بودند که بعد از پایان تمرین زیر نظر کی‌روش به تمرین ضربه ایستگاهی پرداختند.

* تمرین امروز ملی‌پوشان ساعت  ۱۲:۱۵ به پایان رسید و قرار است از ساعت ۱۰:۳۰ صبح فردا تیم ملی فوتبال ایران تمرینات خود را در زمین شماره ۱ آزادی پیگیری کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.